Przejdź do treści

Cześć!

Poniżej znajduję się zestaw pytań przygotowany dla Ciebie. Gotowy/a? Jeżeli dotarłeś/aś tutaj to znaczy, że jesteś odważną osobą i zdeterminowaną do tego, by odnosić sukcesy w sprzedaży. A ja właśnie tego, życzę Ci z całego serca! Ufam, że pytania potwierdzą Twój mistrzowski poziom, tudzież naprowadzą Cię na właściwą drogę.

Test jest jednokrotnego wyboru. Po wybraniu odpowiedzi przejdź do następnego pytania. Po wypełnieniu wyświetli Ci się informacja zwrotna wraz z wynikami.

Sprawdź swoje umiejętności sprzedaży oraz komunikacji

Kliknij "Start" i zaznaczaj odpowiedzi myszką. Test zajmie Ci maksymalnie 10 minut.

 

1 / 20

1. Jak często szukasz nowych klientów?

2 / 20

2. Jakie są etapy rozmowy sprzedażowej?

3 / 20

3. Dlaczego handlowcom się nie udaje zamykać transakcji?

4 / 20

4. Jak najlepiej zareagować na tzw. trudne pytania od klienta?

5 / 20

5. Jak często należy zbierać i analizować feedback od klientów?

6 / 20

6. Umiejętności handlowe:

7 / 20

7. Jako szef, który zarządza małą firmą, szkolisz swojego handlowca i kładziesz duży naciska na to, by on:

8 / 20

8. Jak często dbasz o relacje z klientami po zakończeniu transakcji?

9 / 20

9. Jak reagujesz na negatywne opinie klientów na platformach społecznościowych?

10 / 20

10. Najważniejszy element procesu sprzedaży to:

11 / 20

11. Gdy klient ma pytania i wątpliwości po przedstawieniu oferty, zwykle oznacza to:

12 / 20

12. Które zachowania sprzedawców są największym błędem:

13 / 20

13. Jaka jest najważniejsza umiejętność w procesie sprzedaży?

14 / 20

14. W sytuacji konfliktowej z klientem, zwykle podejmujesz następujące działania:

15 / 20

15. Zaznacz, co powinien przeczytać klient na Twojej stronie internetowej, by mógł podjąć decyzje zakupu:

16 / 20

16. Gdy robisz kampanię sprzedażową, to najważniejsze jest:

17 / 20

17. Zapoznaj się z opisem sytuacji i wybierz działanie, które powinien podjąć przedsiębiorca: Zajmujesz się świadczeniem usług fizjoterapeutycznych. W swoim gabinecie zatrudniasz 2 osoby, które obsługują klientów. Specjalizujesz się w prowadzeniu fizjoterapii dla kobiet w ciąży czyli uroginekologicznej. Na swojej stronie umieszczasz następujące informacje, by reklamować swoje usługi:

18 / 20

18. Zapoznaj się z opisem sytuacji i wybierz działanie, które powinien podjąć przedsiębiorca: Zarządzasz małą firmą. Zatrudniasz w swoim zespole 3 osoby. Działasz w branży, w której pozyskanie dużego klienta wymaga sporo czasu. Właśnie otrzymaliście zlecenie od takiego klienta. W całym zespole panuje ogromna radość - to w końcu uwiecznienie Waszych starań. W związku z otrzymanym zleceniem decydujesz:

19 / 20

19. Zapoznaj się z opisem sytuacji i wybierz działanie, które powinien podjąć przedsiębiorca: Zarządzasz małą firmą. Zatrudniasz w swojej firmie 2 pracowników. Chcesz, by im było dobrze, bo boisz się, że odejdą. Ciężko jest na rynku pozyskać nowego pracownika w Twojej branży. Dzisiaj jednak Twój pracownik popełnił poważny błąd i Twój kluczowy klient zrezygnował ze współpracy. W związku z tym Ty:

20 / 20

20. Zapoznaj się z opisem sytuacji i wybierz działanie, które powinien podjąć przedsiębiorca: Zarządzasz małą firmą. Jesteś specjalistę w branży elektrycznej. Raz udaje Ci się pozyskać zlecenia od dużej firmy, a raz po prostu jedziesz i usuwasz awarie u klienta indywidualnego. Najbardziej dochodowe jest dla Ciebie zawieranie transakcji ze średnimi firmami na tzw stałą współpracę - bo wtedy naprawiasz awarie i masz stały dochód z prac, które są planowane. Jednak właśnie dzisiaj duża firma wysłała zapytanie do Ciebie w sprawie remontu instalacji elektrycznej. To duże przedsięwzięcie i możesz sporo zarobić. Co robisz w tej sytuacji: