Przejdź do treści

Chcę dowiedzieć się więcej o tym, jak określić klienta idealnego w mojej firmie

Przedsiębiorco, dowiedz się -

‚Jak określić klienta idealnego?’

Przedsiębiorco, jeśli: 

Czujesz, że któreś z powyższych pasuje do Twojej sytuacji?

Wiele problemów opisanych powyżej wynika z braku określenia klienta idealnego i – co za tym idzie – strategii pozyskania klienta lub błędów w jego określeniu.

Jednym z pierwszych kroków budowania Twojego biznesu jest określenie klienta idealnego. Jeśli próbowałeś to zrobić, to super!

Na tym etapie mogłeś jednak spotkać jeden z poniższych problemów:

Wyżej wymienioną listę uzupełnię o bardziej szczegółowe pytania, które mogłeś sobie zadać. Np.:

Odpowiedzi na te wszystkie zagadnienia znajdziesz w nowym szkoleniu. Przygotowuję je właśnie dla Ciebie! 

Zapisz się na listę, a nie umknie Ci żadna informacja w sprawie dostępności szkolenia.

.

Jeśli jeszcze nie masz mojego ebooka o tym samym tytule, to polecam zacząć pracę od zaraz –

pobierz bezpłatny prezent i zacznij działać już dzisiaj!

Dowiedz się jakie korzyści biznesowe osiągają przedsiębiorcy, którzy w ramach naszej wspólnej pracy m.in. określali klienta idealnego (awatara) w swojej firmie.

Jak zmienia się biznes, gdy określisz swojego klienta i zbudujesz solidny fundament? - zapoznaj się z opiniami klientów:

Marcin Porwicki, PHU Marpor:

„W ubiegłym roku zaczęliśmy współpracować z firmą GO FORWARD Alina Gofron i z czystym sumieniem polecam wszystkim innym firmom, które stoją w miejscu, zastanawiają się co dalej lub może nawet muszą myśleć o zamknięciu. Zaufaliśmy Alinie i nie żałujemy! W sumie jednego możemy żałować – że nie spotkaliśmy jej szybciej:) Alina Gofron przede wszystkim potrafiła zdiagnozować problem w firmie a następnie pomogła nam go rozwiązać. W wyniku współpracy znaleźliśmy swojego awatara, nauczyliśmy się indywidualnego podejścia do klienta. Jej doświadczenie, konsekwencja i profesjonalizm powodują, że widać owoce pracy, co przekłada się na na relacje, pieniądze, plany na przyszłość, a poznanie I wdrożenie PCM wpłynęło na zrozumienie oraz zadowolenie zarówno nasze jak i naszych klientów. Dzięki temu procesowi bardziej rozumiemy potrzeby firm dla których realizujemy zlecenia i potrafimy je rozwiązać. Praca z Aliną daje pozytywne efekty w życiu firmowym i osobistym!”

Maciej Marciniak Wiceprezes Zarządu Wega Sp. Z o.o.:

„Z tego miejsca chciałbym bardzo podziękować Pani Alina Gofron z firmy GoForward, która przeprowadziła w naszej firmie szkolenie sprzedażowe działu handlowego, wdrożyła i uaktualniła procesy zarówno sprzedaży, badania jakości obsługi klienta i komunikacji. Dzięki rozwojowi umiejętności komunikacji przy wykorzystaniu Procesu Communication Model, poprawiła się atmosfera wewnątrz firmy, a także skuteczność w komunikacji z Klientem. Procesy sprzedażowe i komunikacja pomogła nam zwiększyć liczbę nowych klientów. Jesteśmy firmą produkcyjno-handlową działającą na rynku od początku lat 90-tych, wiedza i doświadczenie, które posiadamy zostało odpowiednio wykorzystane, nakreślono nowe standardy komunikacji, które są nieodzownym czynnikiem sprzedaży B2B. Na zakończenie Rekomenduję Firmę GoForward – Alina Gofron, wszystkim Właścicielom, Kadrze Zarządzającej chcącym nakreślić nowy lepszy Communication Model.”

Przemysław Marczuk, Przystanek Bar Usługi Barmańskie:

„W styczniu 2020 roku podjęliśmy współprace z firmą GoForward, która miała na celu przeprowadzenie szkolenia w naszej firmie z zakresu sprzedaży, pozyskiwania klienta, zarządzania biznesem a także rozwój procesu komunikacji na postawie PCM. Niniejsze szkolenie przeprowadziła Pani Alina Gofron, która od początku naszej współpracy dała się poznać jako osoba niezwykle kompetentna, spostrzegawcza, a przede wszystkim zaangażowana. Pani Alina jest praktykiem, którego doświadczenie w biznesie jest ogromnym atutem. W przeciwieństwie do innych szkoleń, Pani Alina potrafi wybrać odpowiednie narzędzia i techniki prowadzenia zajęć tak, aby osiągnąć najlepszą efektowność szkolenia. Szkolenie ma formę projektową i jest rozłożone w czasie dzięki czemu mamy możliwość poprawienia błędów w prowadzeniu firmy i wdrożenia nowych narzędzi. Poziom oraz jakość szkolenia pozwala nam na kontynuacje współpracy z firmą GoForward. Sposób prowadzenia szkolenia oraz zakres wiedzy Pani Aliny Gofron jest na najwyższym poziomie i spełnił nasze wszelkie oczekiwania. Wiedza i doświadczenie zdobyte podczas szkolenia dały nam nieocenione korzyści dla sprawnego funkcjonowania naszej firmy. Dzięki szkoleniu z zakresu PCM nabyliśmy umiejętność obserwacji i analizy , co pozwala rozpoznać potrzeb konkretnego klienta i z łatwością dostosować sposoby prezentacji oferty odpowiednio wykorzystując atuty produktów lub usług. Od szkolenia oczekiwaliśmy konkretnych działań, które mogliśmy wprowadzić do naszej firmy. Natomiast od trenera elastycznego podejścia i dobrego kontaktu. Pani Alina jest do naszej dyspozycji nawet w dni poza szkoleniowe co ma ogromną wartość. Mamy możliwość na bierząco skorzystania z drobnych porad, wprowadzania niewielkich korekt i rozwiązywania problemów. Panią Alinę możemy nazwać mamą naszego biznesu. Możemy polecić firmę GoForward – Alina Gofron jako rzetelnego partnera w realizacji projektów szkoleniowych.”

Z mojej strony to tyle. Ja jestem skupiona na przygotowaniu kursu, byś mógł rozwiązać swój problem. Jeśli zapiszesz się teraz, to nic nie umknie Twojej uwadze. Nie zwlekaj z działaniem

Alina Gofron

Copyright © 2016-2022 | Alina Gofron