Chcę dowiedzieć się więcej o tym, jak określić klienta idealnego w mojej firmie

Przedsiębiorco, dowiedz się -
‚Jak określić klienta idealnego?’
Przedsiębiorco, jeśli:
- Zauważasz podczas obsługi klientów, że oni mają różne oczekiwania i czasem ‚trafiasz’ w te właściwe, a czasem nie…
- Wyprodukowałeś produkt, który miał być cudownym rozwiązaniem dla wielu osób. Tylko jakoś nikt go nie kupuje…..
- Za każdym razem musisz określać na nowo sposób oraz warunki obsługi klienta i …… chętnie to robisz, bo nie chcesz stracić szansy zarobku; jest to jednak mocno czasochłonne dla Ciebie.
- Ty i Twoi handlowcy skupiacie się na każdej osobie, ponieważ może ona okazać się potencjalnym klientem; często jednak okazuje się, że klient ostatecznie z różnych powodów nie kupuje.
- Ciągle w Twojej głowie piętrzą się myśli ‚co zrobić, by pozyskać jakiegoś klienta’ i raz za razem wprowadzasz nowe rozwiązania….przecież trzeba coś robić… nie będziesz tak biernie czekał.
- Jesteś zmęczony ilością zadań i prób poprawy sytuacji w biznesie. Wypróbowałeś już wiele sposobów i masz małe efekty…. Czujesz się rozczarowany!
Czujesz, że któreś z powyższych pasuje do Twojej sytuacji?
Wiele problemów opisanych powyżej wynika z braku określenia klienta idealnego i – co za tym idzie – strategii pozyskania klienta lub błędów w jego określeniu.
Jednym z pierwszych kroków budowania Twojego biznesu jest określenie klienta idealnego. Jeśli próbowałeś to zrobić, to super!

Na tym etapie mogłeś jednak spotkać jeden z poniższych problemów:
- Wiesz, że trzeba to zrobić ale wciąż nie potrafisz się za to zabrać, bo nie wiesz, od czego zacząć.
- Czasem zastanawiasz się czy jest to, aż takie ważne. Myślisz sobie ‚każdy może kupić mój produkt. Moja firma już jakiś czas funkcjonuje, więc po co to wszystko.’
- Nie wiesz na czym polega określenie klienta idealnego i nie wiesz jak wykorzystać potem tą wiedzę w biznesie.
- Już to raz zrobiłeś, wypisałeś kilka parametrów podstawowych i nie widzisz sensu pogłębiania wiedzy w tym zakresie, bo niewiele zmieniło się w Twoim biznesie.
- Jesteś zdecydowanym przeciwnikiem określenia jednego rodzaju klienta, bo myślisz, że w ten sposób sobie szkodzisz - zawężasz źródło przychodu.
Wyżej wymienioną listę uzupełnię o bardziej szczegółowe pytania, które mogłeś sobie zadać. Np.:
- W jakim celu wykonuje się tak szczegółowe określenie klienta idealnego?
- Jaki poziom szczegółowości jest wystarczający
- Jaka jest różnica pomiędzy określeniem klienta idealnego w sektorze B2B (klient firmowy) i B2C (klient indywidualny)? Czy jest wogóle różnica?
- Jeśli prowadzę działalność od dłuższego czasu, to czym mam się kierować przy wyborze tego jednego klienta idealnego? Jakie kryteria należy wziąć pod uwagę?
- W jaki sposób sprawdzić czy to, w jaki sposób określiłem klienta idealnego jest zgodne z rzeczywistością/dobre?
- W jaki sposób określić klienta idealnego, gdy dopiero zaczynam działalność?
- Jaki możesz spotkać określa się klienta idealnego?
- Czy po tym, jak już określę swojego klienta idealnego muszę coś robić z tą wiedzą?
- Jak określenie klienta idealnego ma wpływ na mój biznes? W czym jest mi to pomocne? Jakie problemy to rozwiązuje? Jakie są zależności z innymi działaniami, jakie prowadzę w ramach biznesu?
Odpowiedzi na te wszystkie zagadnienia znajdziesz w nowym szkoleniu. Przygotowuję je właśnie dla Ciebie!
Zapisz się na listę, a nie umknie Ci żadna informacja w sprawie dostępności szkolenia.
Dziękuję Ci za zaufanie!
Zbuduj biznes oparty na solidnym fundamencie!
Proszę - potwierdź teraz swój adres email. To jest bardzo ważne! Tylko wtedy będę mogła informować Cię o starcie sprzedaży szkolenia.
Maila ode mnie szukaj w skrzynce odbiorczej, oferty, spam i społeczności.
Jeśli jeszcze nie masz mojego ebooka o tym samym tytule, to polecam zacząć pracę od zaraz –
pobierz bezpłatny prezent i zacznij działać już dzisiaj!

Dowiedz się jakie korzyści biznesowe osiągają przedsiębiorcy, którzy w ramach naszej wspólnej pracy m.in. określali klienta idealnego (awatara) w swojej firmie.
Jak zmienia się biznes, gdy określisz swojego klienta i zbudujesz solidny fundament? - zapoznaj się z opiniami klientów:
Marcin Porwicki, PHU Marpor:
„W ubiegłym roku zaczęliśmy współpracować z firmą GO FORWARD Alina Gofron i z czystym sumieniem polecam wszystkim innym firmom, które stoją w miejscu, zastanawiają się co dalej lub może nawet muszą myśleć o zamknięciu. Zaufaliśmy Alinie i nie żałujemy! W sumie jednego możemy żałować – że nie spotkaliśmy jej szybciej:) Alina Gofron przede wszystkim potrafiła zdiagnozować problem w firmie a następnie pomogła nam go rozwiązać. W wyniku współpracy znaleźliśmy swojego awatara, nauczyliśmy się indywidualnego podejścia do klienta. Jej doświadczenie, konsekwencja i profesjonalizm powodują, że widać owoce pracy, co przekłada się na na relacje, pieniądze, plany na przyszłość, a poznanie I wdrożenie PCM wpłynęło na zrozumienie oraz zadowolenie zarówno nasze jak i naszych klientów. Dzięki temu procesowi bardziej rozumiemy potrzeby firm dla których realizujemy zlecenia i potrafimy je rozwiązać. Praca z Aliną daje pozytywne efekty w życiu firmowym i osobistym!”
Maciej Marciniak Wiceprezes Zarządu Wega Sp. Z o.o.:
„Z tego miejsca chciałbym bardzo podziękować Pani Alina Gofron z firmy GoForward, która przeprowadziła w naszej firmie szkolenie sprzedażowe działu handlowego, wdrożyła i uaktualniła procesy zarówno sprzedaży, badania jakości obsługi klienta i komunikacji. Dzięki rozwojowi umiejętności komunikacji przy wykorzystaniu Procesu Communication Model, poprawiła się atmosfera wewnątrz firmy, a także skuteczność w komunikacji z Klientem. Procesy sprzedażowe i komunikacja pomogła nam zwiększyć liczbę nowych klientów. Jesteśmy firmą produkcyjno-handlową działającą na rynku od początku lat 90-tych, wiedza i doświadczenie, które posiadamy zostało odpowiednio wykorzystane, nakreślono nowe standardy komunikacji, które są nieodzownym czynnikiem sprzedaży B2B. Na zakończenie Rekomenduję Firmę GoForward – Alina Gofron, wszystkim Właścicielom, Kadrze Zarządzającej chcącym nakreślić nowy lepszy Communication Model.”
Przemysław Marczuk, Przystanek Bar Usługi Barmańskie:
„W styczniu 2020 roku podjęliśmy współprace z firmą GoForward, która miała na celu przeprowadzenie szkolenia w naszej firmie z zakresu sprzedaży, pozyskiwania klienta, zarządzania biznesem a także rozwój procesu komunikacji na postawie PCM. Niniejsze szkolenie przeprowadziła Pani Alina Gofron, która od początku naszej współpracy dała się poznać jako osoba niezwykle kompetentna, spostrzegawcza, a przede wszystkim zaangażowana. Pani Alina jest praktykiem, którego doświadczenie w biznesie jest ogromnym atutem. W przeciwieństwie do innych szkoleń, Pani Alina potrafi wybrać odpowiednie narzędzia i techniki prowadzenia zajęć tak, aby osiągnąć najlepszą efektowność szkolenia. Szkolenie ma formę projektową i jest rozłożone w czasie dzięki czemu mamy możliwość poprawienia błędów w prowadzeniu firmy i wdrożenia nowych narzędzi. Poziom oraz jakość szkolenia pozwala nam na kontynuacje współpracy z firmą GoForward. Sposób prowadzenia szkolenia oraz zakres wiedzy Pani Aliny Gofron jest na najwyższym poziomie i spełnił nasze wszelkie oczekiwania. Wiedza i doświadczenie zdobyte podczas szkolenia dały nam nieocenione korzyści dla sprawnego funkcjonowania naszej firmy. Dzięki szkoleniu z zakresu PCM nabyliśmy umiejętność obserwacji i analizy , co pozwala rozpoznać potrzeb konkretnego klienta i z łatwością dostosować sposoby prezentacji oferty odpowiednio wykorzystując atuty produktów lub usług. Od szkolenia oczekiwaliśmy konkretnych działań, które mogliśmy wprowadzić do naszej firmy. Natomiast od trenera elastycznego podejścia i dobrego kontaktu. Pani Alina jest do naszej dyspozycji nawet w dni poza szkoleniowe co ma ogromną wartość. Mamy możliwość na bierząco skorzystania z drobnych porad, wprowadzania niewielkich korekt i rozwiązywania problemów. Panią Alinę możemy nazwać mamą naszego biznesu. Możemy polecić firmę GoForward – Alina Gofron jako rzetelnego partnera w realizacji projektów szkoleniowych.”

Z mojej strony to tyle. Ja jestem skupiona na przygotowaniu kursu, byś mógł rozwiązać swój problem. Jeśli zapiszesz się teraz, to nic nie umknie Twojej uwadze. Nie zwlekaj z działaniem
Alina Gofron