Przejdź do treści

PCM – oferta

Process Communication Model ® - czyli Jak komunikować się z innymi?

Process Communication Model to metoda, dzięki której dowiesz się jak skutecznie komunikować się z innymi oraz jak zrozumieć siebie

  • Czujesz, że inni mają naturalny dar do nawiązywania i utrzymywania kontaktów z ludźmi, a dla Ciebie to wciąż jest problem
  • Jesteś sfrustrowany faktem, że tak ciężko Ci w krótki i konkretny sposób przekazać to, co masz w głowie, by inni Cię zrozumieli
  • Jesteś zmęczony ludźmi, którym musisz tłumaczyć wszystko ze szczegółami, bo ‚przecież to jest oczywiste’
  • Ciagle wchodzisz w sytuacje konfliktowe z innymi, a przyczyną tych sytuacji są niedopowiedzenia, zła komunikacja lub jej brak
  • Sytuacje konfliktowe w Twoim otoczeniu mnożą się jak grzyby po deszczu
  • Sam nie wiesz jak to się dzieje, ale inni bardzo Cię irytują…
  • Nie rozumiesz dlaczego inni są ‚tacy chamscy’ i w pracy jest bardzo niemiła atmosfera
  • Odchodzą od Ciebie pracownicy i klienci, a Ty nie wiesz dlaczego, albo myślisz, że to ich wina.
alina gofron czyta książke i piję kawe na parapecie okna

To tylko wybrane zagadnienia, których rozwiązanie jest jedno: KOMUNIKACJA, a właściwie
PROCESS COMMUNICATION MODEL®.

Główne zagadnienia jakie są poruszane podczas szkolenia:

•   PERCEPCJA: Zrozumiesz w jaki sposób Ty sam oraz inni ludzie interpretujemy sytuacje i nadajemy im znaczenie;

•   MOCNE STRONY: dowiesz się jakie są Twoje mocne strony, oraz mocne strony ludzi o różnym od Twojego typie osobowości;

•   STYL INTERAKCJI: z tej części dowiesz się jak zarządzać osobami o różnych typach osobowości

•   KOMUNIKACJA NIEWERBALNA: poznasz wszystkie elementy komunikacji niewerbalnej i dowiesz się jakie gesty, mimika, ton głosu są charakterystyczne dla osób o poszczególnych typach osobowości

   KANAŁ KOMUNIKACJI: kluczowy element do rozwinięcia komunikacji z innymi ludźmi; dowiedz się JAK mówić do osób o różnych typach osobowości, by być zrozumianym

   PREFERENCJA ŚRODOWISKA: to element, który pokazuje w jakim środowisku  dana osoba czuje się najlepiej;

   POTRZEBY PSYCHOLOGICZNE: poznasz swoje własne potrzeby psychologiczne oraz dowiesz się jak wygląda Twoja sekwencja stresu (czyli jak się denerwujesz), jaki masz schemat porażki  oraz jak sabotujesz swoje działania, gdy nie zaspokajasz tych potrzeb w sposób pozytywny.

Korzyści, jakie Ty jako przedsiębiorca osiągniesz dzięki rozwojowi
kompetencji 
komunikacji:

  • Utrzymasz na wysokim poziomie motywację członków Twojego zespołu dzięki zaspokajaniu ich potrzeb psychologicznych
  • Zatrzymasz fluktuację – nie musisz się już stale martwić o tym, czy ktoś znowu się zwolni i w końcu sytuacja w Twojej firmie się ustabilizuje
  • Nauczysz się jak korygować swoich pracowników i nie będziesz się tego bał
  • Zrozumiesz zachowania stresowe swoje, swoich pracowników
    i klientów – dzięki temu będziesz wiedział jak zachować się w tzw. trudnej sytuacji oraz jak nią pokierować
  • Zminimalizujesz sytuacje konfliktowe w zespole oraz z klientami
  • Zwiększysz wyniki w sprzedaży: lepiej dogadujesz się z klientem = lepsze wyniki w biznesie
  • Zbudujesz trwałe relacji z klientami oraz pracownikami
  • Podniesienie swojej skuteczności w biznesie i skrócenie czasu na tłumaczenia dzięki dostosowaniu komunikatu do rodzaju percepcji Twojego rozmówcy
  • Zwiększenie wskaźnika utrzymania stałych klientów
  • Szybsze i lepsze wykonanie zadań przez Twój zespół dzięki znajomości mocnych stron oraz preferencji środowiska Twoich pracowników
  • Będziesz umiał zidentyfikować moment, w którym Ty sam działasz przeciw sobie i sabotujesz swoje działania
  • Poczujesz więcej pozytywnej energii w sobie oraz w członkach Twojego zespołu, dzięki zaspokajaniu potrzeb psychologicznych.

Forma spotkania

Online

Termin

Zapisz się na listę, poinformuję Cię o najbliższym terminie.

Czas trwania

6 spotkań po 4 godz.

Czym różni się Process Communication Model ® od innych narzędzi?

– nie jest to narzędzie służące jedynie do opisywania osobowości
– jest modelem, który określa ‘jak jest’ i daje instrukcje obsługi czyli konkretny plan działania
– jest to model, który nie tylko określa styl komunikacji, lecz także daje pogłębioną wiedzę na temat preferowanej percepcji, kanału komunikacji, środowiska pracy, stylu zarządzania oraz potrzeb psychologicznych;
– wyjaśnia negatywne sposoby oraz skutki braku zaspokojenia potrzeb psychologicznych
– wskazuje syndrom porażki i zachowania sabotujące
– zwiększa efektywność pracowników na różnych szczeblach w organizacji: menedżerów każdego szczebla, przedstawicieli handlowych, kierowników i członków zespołów projektowych.

Jeśli chcesz, aby takie szkolenie zostało zrealizowane w formie zamkniętej – wyłącznie dla Ciebie i Twoich pracowników, to napisz do mnie na adres alina@gofron.pl!

.

Żeby sprawdzić jak wszystkie podane wcześniej informacje mogą mieć zastosowanie w
praktyce – zapraszam do kontaktu.