Przejdź do treści

Obejrzyj nagranie “10 najczęściej popełnianych błędów przez przedsiębiorców”!

STOP! Dowiedz się jak w prosty sposób sprawdzić, co poprawić w biznesie, by zacząć zarabiać.

Poniżej zobaczysz jednorazową propozycję, która jest niespodzianką zarezerwowaną wyłącznie dla osób, które mi zaufały i zostawiły swój adres.

Propozycja zostanie wycofana, gdy minie czas:

Propozycja zostanie wycofana, gdy minie czas

Koniec z domysłami i niepotrzebnymi kosztami. Dowiedz się, co faktycznie chce Twój klient i wprowadź odpowiednie zmiany w biznesie. 

Dzięki tej metodzie w prosty sposób zmienisz swoją sytuację i zaczniesz pozyskiwać więcej klientów i zarabiać więcej pieniędzy.

Poznaj kompleksowe narzędzie, które łączy teorię z praktyką i stworzone jest na podstawie doświadczeń z setkami klientów. 

Ten materiał skierowany jest do przedsiębiorców, którzy prowadzą mikro i małe firmy, i którzy już mają 

dosyć ‚złotych rad’.

Cena 350 zł 

79zł

Moje doświadczenie w sprzedaży zaczynałam w korporacji. To tam poznawałam techniki sprzedaży i szukałam przysłowiowego Graala, bym mogła sprzedawać jeszcze lepiej. Zawsze chciałam jednego – być skuteczna w tym co robię. 

Z czasem przekonałam się  o jednym – złote sposoby nie istnieją. 

Są jednak sposoby i czynniki, które wpływają na wynik. I to trzeba wiedzieć. Nauczyłam się także, że najczęstszą odpowiedzią na wiele pytań jest ‚to zależy’ i że trzeba znać te zależności. 

Kiedy zarządzałam zespołem sprzedaży wdrażałam sposoby, o których uczę mojej metodzie – sukcesów jednak nie było od razu. Przeszłam drogę od pracowania dobrego scenariusza, do opanowania wszystkich elementów, które mają wpływ na skuteczność. Doszłam do perfekcji. Jak by to powiedziała moja ciotka – ‚zjadłam zęby na tym’.

Moje wyniki biznesowe potwierdzały skuteczność tej metody. Cel osiągnięty.

Od 5 lat wykorzystuję tę samą metodę z powodzeniem współpracując z przedsiębiorcami. Czy to jednak działa? Małgosia, z którą współpracuje po wykorzystaniu metody, o której mowa poniżej powiedziała: ‚pokazałaś mi, że to co mi się wydaje, tylko mi się wydaje.’

Kiedy masz prawdziwy obraz sytuacji, to już nie przeżywasz frustracji płynącej z tego, że jakaś metoda nie zadziałała, bo Ty działasz precyzyjnie. Podstawą tej metody jest diagnoza sytuacji. Wtedy już nie ma zagadek i przypuszczeń. Tylko precyzja działania! I to właśnie to stanowi trampolinę do sukcesu.

To, co Ci proponuję, to metoda diagnozowania problemów w biznesie czyli badanie jakości obsługi klienta.

Dzięki szkoleniu:

Nauczysz się jak poprowadzić rozmowę z klientem lub nie-klientem, by dowiedzieć się jakie faktycznie obszary w Twojej firmie wymagają poprawy;

Poznasz prawdziwe motywatory zakupowe – dlaczego dana osoba zdecydowała się na zakup, lub dlaczego odmówiła;

Będziesz miał jasną informację. Dzięki temu zaczniesz działać precyzyjnie. Zadziałasz na problem, który faktycznie wymaga poprawy. Koniec błądzenia;

Nauczysz się umiejętnie zadawać pytania oraz pozyskiwać niezbędne informacje do swojego biznesu;

Nauczysz się pozyskiwać informacje, które potem wykorzystasz w kampaniach sprzedażowych;

Nauczysz się sprawdzać jak klient widzi Twój biznes i czy precyzyjnie komunikujesz wartość, którą generujesz dla klienta.

Dla kogo kieruję tę jednorazową propozycję?

Strona z ofertą zostanie bezpowrotnie usunięta po upływie czasu:

Propozycja zostanie wycofana, gdy minie czas

Ta metoda działa bardzo dobrze i została przetestowana w kilkunastu branżach.

Przeczytaj, co piszą moi klienci:

„W ubiegłym roku zaczęliśmy współpracować z firmą GO FORWARD Alina Gofron i z czystym sumieniem polecam wszystkim innym firmom, które stoją w miejscu, zastanawiają się co dalej lub może nawet muszą myśleć o zamknięciu. Zaufaliśmy Alinie i nie żałujemy! W sumie jednego możemy żałować – że nie spotkaliśmy jej szybciej:) Alina Gofron przede wszystkim potrafiła zdiagnozować problem w firmie, a następnie pomogła nam go rozwiązać. W wyniku współpracy znaleźliśmy swojego awatara, nauczyliśmy się indywidualnego podejścia do klienta.
Jej doświadczenie, konsekwencja i profesjonalizm powodują, że widać owoce pracy, co przekłada się na relacje, pieniądze, plany na przyszłość. A poznanie i wdrożenie PCM wpłynęło na zrozumienie oraz zadowolenie zarówno nasze, jak i naszych klientów. Dzięki temu procesowi bardziej rozumiemy potrzeby firm, dla których realizujemy zlecenia i potrafimy je rozwiązać. Praca z Aliną daje pozytywne efekty w życiu firmowym i osobistym!”
PHU MARPOR
Marcin Porwicki
„(…) Rozpoczęliśmy wielki proces zmian w naszej firmie! (…) Czuliśmy się jak dzieci we mgle! Nie było łatwo, jednak wyniki w sprzedaży pojawiły się dosyć szybko. Pamiętam jak dziś trzęsący się głos podczas pierwszych rozmów telefonicznych i tańce radości po zamkniętych sprzedażach za kwoty, które były kiedyś dla nas abstrakcją. Zaczęliśmy sprzedawać naszą prawdziwą wartość! Choć drogą jaką przebyliśmy do dziś nie była łatwa to dzięki współpracy z Aliną nasza firma jest dziś w całkowicie innym miejscu. Gdyby nie współpraca z Aliną nie przetrwalibyśmy pandemii w 2020 roku. W odpowiednim momencie rozpoczęliśmy naukę sprzedaży i choć pandemia była ciężkim okresem, to w każdym miesiącu sprzedaliśmy nasze usługi. Dzięki współpracy z Aliną nauczyliśmy się sprzedawać nasze usługi i wyceniać je odpowiednio do wartości jaką oferujemy. Wiemy jak zarządzać swoim czasem co we własnym biznesie jest ogromnie wielkim wyzwaniem (zapytajcie Aliny o przykład z gumą od majtek to ciekawa historia :)). Nauczyliśmy się mega trudnej sztuki delegowania zadań i obowiązków. I co najważniejsze nauczyliśmy się komunikować w odpowiedni sposób.”
Oryginalny Bar
Dariusz Owczarek

A zatem jeszcze raz – Ta metoda działa bardzo dobrze i prowadzi do rozwiązania Twoich problemów. Dostosuj ją do swojej branży i ciesz się wynikami.

Naucz się wykonywać profesjonalnie badanie jakości obsługi klienta.

Zawartość szkolenia:

Cena 350 zł 

79zł

Gwarancja satysfakcji!

Wiedzą, którą Ci przekazuje nie jest taka powszechna i łatwa do zdobycia w internecie. Ja jestem przekonana do wartości tego, co znajdziesz w środku. Jednak Ty możesz mieć pewne wątpliwości. To zupełnie zrozumiałe, gdy kupuje się przez internet. Tylko, gdy zajrzysz do środka, przekonasz się jak jest. 

Kup kurs. Obejrzyj nagrania. Wykonaj ćwiczenia. Dołącz do grupy na FB. I zobacz jak możesz odmienić swoją sytuację w biznesie.  

Nie ma tutaj żadnych kruczków prawnych. Daje Ci 30 dni gwarancji satysfakcji liczonej od dnia zakupu. 

Masz 30 dni, by przekonać się o wartości jaką ma wiedza zawarta w tym kursie. 

Jeżeli jednak z jakiś względów mój kurs Ci się nie spodoba, to możesz go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od dnia zakupu. 

Strona zostanie bezpowrotnie usunięta po upływie czasu

Propozycja zostanie wycofana, gdy minie czas

FQA

Po pierwsze, jeśli oddałabym Ci go za darmo, to najprawdopodobniej byś z niego nie skorzystał. Zwykle tak jest, że my ludzie tak mamy – nie doceniamy wartościowych rzeczy, gdy za nie nie zapłacimy. 

Po drugie, ta symboliczna kwota którą zapłacisz spowoduje, że poznam wiele ciekawych nowych przedsiębiorców, którym pomogę rozwijać biznesy. Być może  z tego kiedyś w przyszłości wyjdą także inne, większe projekty. 

Tak, ta metoda ma zastosowanie we wszystkich branżach. To, co trzeba będzie zrobić, to dostosować scenariusz pod Twój proces sprzedaży. Tą kwestię omawiam na szkoleniu.

Tak, zaraz po zakupie otrzymasz fv. Jeśli w ciągu kilku minut nie otrzymasz maila, to napisz do mnie na adres alina@gofron.pl.

Serdecznie pozdrawiam

Alina Gofron