Obejrzyj nagranie “10 najczęściej popełnianych błędów przez przedsiębiorców”!
STOP! Dowiedz się jak w prosty sposób sprawdzić, co poprawić w biznesie, by zacząć zarabiać.
Poniżej zobaczysz jednorazową propozycję, która jest niespodzianką zarezerwowaną wyłącznie dla osób, które mi zaufały i zostawiły swój adres.
Propozycja zostanie wycofana, gdy minie czas:
Koniec z domysłami i niepotrzebnymi kosztami. Dowiedz się, co faktycznie chce Twój klient i wprowadź odpowiednie zmiany w biznesie.
Dzięki tej metodzie w prosty sposób zmienisz swoją sytuację i zaczniesz pozyskiwać więcej klientów i zarabiać więcej pieniędzy.
Poznaj kompleksowe narzędzie, które łączy teorię z praktyką i stworzone jest na podstawie doświadczeń z setkami klientów.
Ten materiał skierowany jest do przedsiębiorców, którzy prowadzą mikro i małe firmy, i którzy już mają
dosyć ‚złotych rad’.
Cena 350 zł
79zł
Moje doświadczenie w sprzedaży zaczynałam w korporacji. To tam poznawałam techniki sprzedaży i szukałam przysłowiowego Graala, bym mogła sprzedawać jeszcze lepiej. Zawsze chciałam jednego – być skuteczna w tym co robię.
Z czasem przekonałam się o jednym – złote sposoby nie istnieją.
Są jednak sposoby i czynniki, które wpływają na wynik. I to trzeba wiedzieć. Nauczyłam się także, że najczęstszą odpowiedzią na wiele pytań jest ‚to zależy’ i że trzeba znać te zależności.

Kiedy zarządzałam zespołem sprzedaży wdrażałam sposoby, o których uczę mojej metodzie – sukcesów jednak nie było od razu. Przeszłam drogę od pracowania dobrego scenariusza, do opanowania wszystkich elementów, które mają wpływ na skuteczność. Doszłam do perfekcji. Jak by to powiedziała moja ciotka – ‚zjadłam zęby na tym’.
Moje wyniki biznesowe potwierdzały skuteczność tej metody. Cel osiągnięty.
Od 5 lat wykorzystuję tę samą metodę z powodzeniem współpracując z przedsiębiorcami. Czy to jednak działa? Małgosia, z którą współpracuje po wykorzystaniu metody, o której mowa poniżej powiedziała: ‚pokazałaś mi, że to co mi się wydaje, tylko mi się wydaje.’
Kiedy masz prawdziwy obraz sytuacji, to już nie przeżywasz frustracji płynącej z tego, że jakaś metoda nie zadziałała, bo Ty działasz precyzyjnie. Podstawą tej metody jest diagnoza sytuacji. Wtedy już nie ma zagadek i przypuszczeń. Tylko precyzja działania! I to właśnie to stanowi trampolinę do sukcesu.
To, co Ci proponuję, to metoda diagnozowania problemów w biznesie czyli badanie jakości obsługi klienta.
Dzięki szkoleniu:
– Nauczysz się jak poprowadzić rozmowę z klientem lub nie-klientem, by dowiedzieć się jakie faktycznie obszary w Twojej firmie wymagają poprawy;
– Poznasz prawdziwe motywatory zakupowe – dlaczego dana osoba zdecydowała się na zakup, lub dlaczego odmówiła;
– Będziesz miał jasną informację. Dzięki temu zaczniesz działać precyzyjnie. Zadziałasz na problem, który faktycznie wymaga poprawy. Koniec błądzenia;
– Nauczysz się umiejętnie zadawać pytania oraz pozyskiwać niezbędne informacje do swojego biznesu;
– Nauczysz się pozyskiwać informacje, które potem wykorzystasz w kampaniach sprzedażowych;
– Nauczysz się sprawdzać jak klient widzi Twój biznes i czy precyzyjnie komunikujesz wartość, którą generujesz dla klienta.

Dla kogo kieruję tę jednorazową propozycję?
- Dla przedsiębiorców, którzy prowadzą mikro i małe firmy
- Dla przedsiębiorców z różnych branż, którzy świadczą usługi
- Dla przedsiębiorców, którzy już są zmęczeni korzystaniem ze ‚złotych, uniwersalnych rad’, które nie działają u nich w biznesie i chcą poznać tą niezwykle skuteczną, i mistrzowską metodę.
Strona z ofertą zostanie bezpowrotnie usunięta po upływie czasu:
Ta metoda działa bardzo dobrze i została przetestowana w kilkunastu branżach.
Przeczytaj, co piszą moi klienci:
Jej doświadczenie, konsekwencja i profesjonalizm powodują, że widać owoce pracy, co przekłada się na relacje, pieniądze, plany na przyszłość. A poznanie i wdrożenie PCM wpłynęło na zrozumienie oraz zadowolenie zarówno nasze, jak i naszych klientów. Dzięki temu procesowi bardziej rozumiemy potrzeby firm, dla których realizujemy zlecenia i potrafimy je rozwiązać. Praca z Aliną daje pozytywne efekty w życiu firmowym i osobistym!”
A zatem jeszcze raz – Ta metoda działa bardzo dobrze i prowadzi do rozwiązania Twoich problemów. Dostosuj ją do swojej branży i ciesz się wynikami.
Naucz się wykonywać profesjonalnie badanie jakości obsługi klienta.

Zawartość szkolenia:
- Wstęp
- Lekcja 2 - Formy badania jakości i która z nich jest najlepsza
- Lekcja 3 - Z kim warto przeprowadzać badanie?
- Lekcja 4 - Co warto wiedzieć przed pierwszą rozmową?
- Lekcja 5 - Scenariusz badania jakości - klient indywidualny; klient biznesowy oraz nie -klient;
- Lekcja 6 - Potencjalne problemy i obawy
- Lekcja 7 - Jak przygotować się do pierwszej rozmowy?
- Lekcja 8 - Błędy popełniane przy pierwszych rozmowach
- Lekcja 9 - Sytuacje trudne w rozmowach
- Lekcja 10 - Co sprawia, że klient chce z nami rozmawiać?
- Lekcja 12 - W jaki sposób robić notatki i użytek z rozmów
- Lekcja 13 - Podsumowanie i dobre praktyki
Cena 350 zł
79zł
Gwarancja satysfakcji!
Wiedzą, którą Ci przekazuje nie jest taka powszechna i łatwa do zdobycia w internecie. Ja jestem przekonana do wartości tego, co znajdziesz w środku. Jednak Ty możesz mieć pewne wątpliwości. To zupełnie zrozumiałe, gdy kupuje się przez internet. Tylko, gdy zajrzysz do środka, przekonasz się jak jest.
Kup kurs. Obejrzyj nagrania. Wykonaj ćwiczenia. Dołącz do grupy na FB. I zobacz jak możesz odmienić swoją sytuację w biznesie.
Nie ma tutaj żadnych kruczków prawnych. Daje Ci 30 dni gwarancji satysfakcji liczonej od dnia zakupu.
Masz 30 dni, by przekonać się o wartości jaką ma wiedza zawarta w tym kursie.
Jeżeli jednak z jakiś względów mój kurs Ci się nie spodoba, to możesz go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od dnia zakupu.
Strona zostanie bezpowrotnie usunięta po upływie czasu
FQA
Po pierwsze, jeśli oddałabym Ci go za darmo, to najprawdopodobniej byś z niego nie skorzystał. Zwykle tak jest, że my ludzie tak mamy – nie doceniamy wartościowych rzeczy, gdy za nie nie zapłacimy.
Po drugie, ta symboliczna kwota którą zapłacisz spowoduje, że poznam wiele ciekawych nowych przedsiębiorców, którym pomogę rozwijać biznesy. Być może z tego kiedyś w przyszłości wyjdą także inne, większe projekty.
Tak, ta metoda ma zastosowanie we wszystkich branżach. To, co trzeba będzie zrobić, to dostosować scenariusz pod Twój proces sprzedaży. Tą kwestię omawiam na szkoleniu.
Tak, zaraz po zakupie otrzymasz fv. Jeśli w ciągu kilku minut nie otrzymasz maila, to napisz do mnie na adres alina@gofron.pl.
Serdecznie pozdrawiam
Alina Gofron
