Przejdź do treści

Dziękuje za zaufanie! Oto film dla Ciebie

Dowiedz się jak przyciągać więcej zadowolonych klientów

Poniżej zobaczysz jednorazową propozycję, która jest niespodzianką zarezerwowaną wyłącznie dla osób, które mi zaufały
i zostawiły swój adres.

Propozycja zostanie wycofana, gdy minie czas

Obejrzyj video i dowiedz się jak usprawnić procesy w swojej firmie

Poznaj kompleksowe narzędzie, które łączy teorię z praktyką i stworzone jest na podstawie doświadczeń z setkami klientów. Kurs skierowany jest do przedsiębiorców, którzy prowadzą mikro i małe firmy

Dlaczego badanie jakości obsługi klienta jest kluczowe?

W swojej pracy trenerskiej na co dzień spotykam wielu sfrustrowanych i zmęczonych przedsiębiorców. Wkładają bardzo dużo wysiłku w rozwój swojego biznesu, a ich wyniki tego nie odwierciedlacją. Znasz to uczucie? Pomogę zmienić Ci tę sytuację. Podczas szkolenia nauczę Cię jak samemu pozyskiwać prosto od Twoich klientów cenne informacje. To one nakierują Cię jak usprawnić procesy w firmie oraz zwiększyć jej dochodowość. Skończ z działaniem opartym na przypuszczeniach. Podejmuj swoje decyzje na podstawie faktów.

99zł  cena 349 zł  

Kurs badania jakości obsługi klienta pomoże Ci

Odkryć

co tak, na prawdę myślą I czują Twoi klienci

Ukierunkować

strategię biznesową Twojego przedsiębiorstwa

Zdobyć

lojalnych klientów dla Twojego biznesu

Ograniczyć

zbędne koszta i zwiększyć dochody

Kim jestem?

Mam na imię Alina i jestem trenerem biznesu. Na co dzień pracuję z osobami, którzy prowadzą mikro lub małe przedsiębiorstwa. Uczę jak rozwinąć swój biznes. Układam i porządkuje procesy oraz rozwijam kompetencje z zakresu sprzedaży, zarządzania oraz komunikacji.

Co znajduję się w szkoleniu?

99zł

Cena 349 zł 

Cena 349 zł  99zł

Dlaczego warto wybrać ten kurs?

Ten kurs został stworzony na podstawie wielu setek przeprowadzonych rozmów z klientami. Z mojego doświadczenia korzysta już z powodzeniem wielu przedsiębiorców. Dzięki temu otrzymasz najnowszą i najskuteczniejszą strategie badania jakości obsługi klienta.

Opinie

"W ubiegłym roku zaczęliśmy współpracować z firmą GO FORWARD Alina Gofron i z czystym sumieniem polecam wszystkim innym firmom, które stoją w miejscu, zastanawiają się co dalej lub może nawet muszą myśleć o zamknięciu. Alina Gofron przede wszystkim potrafiła zdiagnozować problem w firmie, a następnie pomogła nam go rozwiązać. W wyniku współpracy znaleźliśmy swojego awatara, nauczyliśmy się indywidualnego podejścia do klienta. Jej doświadczenie, konsekwencja i profesjonalizm powodują, że widać owoce pracy, co przekłada się na relacje, pieniądze, plany na przyszłość. A poznanie i wdrożenie PCM wpłynęło na zrozumienie oraz zadowolenie zarówno nasze, jak i naszych klientów. Dzięki temu procesowi bardziej rozumiemy potrzeby firm, dla których realizujemy zlecenia. Praca z Aliną daje pozytywne efekty w życiu firmowym i osobistym!"
FIRMA "PHU MARPOR"
Marcin Porwicki
„(…) Rozpoczęliśmy wielki proces zmian w naszej firmie! (…) Czuliśmy się jak dzieci we mgle! Nie było łatwo, jednak wyniki w sprzedaży pojawiły się dosyć szybko. Pamiętam jak dziś trzęsący się głos podczas pierwszych rozmów telefonicznych i tańce radości po zamkniętych sprzedażach za kwoty, które były kiedyś dla nas abstrakcją. Zaczęliśmy sprzedawać naszą prawdziwą wartość! Choć drogą jaką przebyliśmy do dziś nie była łatwa to dzięki współpracy z Aliną nasza firma jest dziś w całkowicie innym miejscu. Gdyby nie współpraca z Aliną nie przetrwalibyśmy pandemii w 2020 roku. W odpowiednim momencie rozpoczęliśmy naukę sprzedaży i choć pandemia była ciężkim okresem, to w każdym miesiącu sprzedaliśmy nasze usługi. Wiemy jak zarządzać swoim czasem co we własnym biznesie jest ogromnie wielkim wyzwaniem (zapytajcie Aliny o przykład z gumą od majtek to ciekawa historia :)). Nauczyliśmy się mega trudnej sztuki delegowania zadań i obowiązków. I co najważniejsze nauczyliśmy się komunikować w odpowiedni sposób.”
FIRMA "ORYGINALNY BAR"
Dariusz Owczarek

Pełna zawartość kursu

Gwarancja satysfakcji

Jestem przekonana do wartości tego, co znajdziesz w środku. Jednak Ty możesz mieć pewne wątpliwości. To zupełnie zrozumiałe, gdy kupuje się przez internet. Nie ma tutaj żadnych kruczków prawnych. Masz 30 dni, by przekonać się o wartości jaką ma wiedza zawarta w tym kursie. Jeżeli jednak z jakiś względów mój kurs Ci się nie spodoba, to możesz go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od dnia zakupu.

Propozycja zostanie wycofana, gdy minie czas

99zł

Cena 349 zł 

Cena 349 zł  99zł

Najczęściej zadawane pytania

Jeśli oddałabym Ci go za darmo, to najprawdopodobniej byś z niego nie skorzystał. Zwykle tak jest, że my ludzie tak mamy – nie doceniamy wartościowych rzeczy, gdy za nie nie zapłacimy. Po drugie, ta symboliczna kwota którą zapłacisz spowoduje, że poznam wiele ciekawych nowych przedsiębiorców, którym pomogę rozwijać biznesy. Być może  z tego kiedyś w przyszłości wyjdą także inne, większe projekty. 

Ten kurs jest dedykowany małym przedsiębiorcom, którzy chcą skutecznie konkurować na rynku i rozwijać swoją działalność.

Tak, ta metoda ma zastosowanie we wszystkich branżach. To, co trzeba będzie zrobić, to dostosować scenariusz pod Twój proces sprzedaży. Tą kwestię omawiam na szkoleniu.

Tak, zaraz po zakupie otrzymasz fv. Jeśli w ciągu kilku minut nie otrzymasz maila, to napisz do mnie na adres alina@gofron.pl.