Alina Gofron jest osobą dokładną, dążącą do wyznaczonych celów, jako menadżer jest obiektywna w stosunkach pracowniczych. Posiada cechę lidera, który umie nakierować zespół na właściwy tor pracy. Jej umiejętności kierowaniem zespołem są bezcenne dla organizacji.

Anna Fila – Opiekun klienta firmowego w Getin Noble Bank S.A

Wysokie kompetencje i przygotowanie merytoryczne. Dobry organizator pracy własnej i zespołu, a efekt - dobre wyniki! Osoba sympatyczna o wysokiej kulturze osobistej - tak daje się poznać Alina.”

Krzysztof Cywiński – Dyrektor Oddziału w Bank BGŻ BNP Paribas S.A.

Alina dała się poznać jako bardzo dobra trenerka - merytoryczna, zawsze przygotowana teoretycznie i praktycznie do poruszanych tematów; oraz organizacyjnie - dokładna i poukładana, a przy tym uważna na ludzi, dla których prowadziła szkolenia i warsztaty, odpowiadająca na ich potrzeby. W pracy z Aliną, powierzając jej nowe zadania, zawsze miałam poczucie spokoju, że Alina zaopiekuje się tematem bez konieczności jej kontrolowania - to co ma być, a nawet więcej, będzie przygotowane i dostarczone na czas. Alina charakteryzuje się niezbędnymi dla trenera zarówno kompetencjami "miękkimi", jak i podejściem i spojrzeniem biznesowym, łącząc doskonale te dwa obszary. Praca z nią była przyjemnością i wspominam ją ze wzruszeniem.

Joanna Szulc- Sobczyk, HR business Processes, Change Management, Projekt Manager, Experienced Trainer, Coach and Consultant

Alina Gofron spełnia wszystkie wymagania stawiane osobom na jej stanowisku. Jest świetnym menadżerem. Jej niewątpliwym atutem są: profesjonalizm, ciągłe dążenie do uzupełniania wiedzy, ogromna empatia w stosunkach międzyludzkich, wysoka odpowiedzialność za realizację nałożonych zadań, konsekwencja w działaniu. Alina Gofron wykazuje duże umiejętności negocjacyjne widoczne we współpracy z klientem zewnętrznym oraz w rozwiązywaniu konfliktów w zespole.

Mariola Lech – Prezes Zarządu w KONTRAKT PARTNER SP ZOO

Pozostaw swoją opinię.