Przejdź do treści

Opinie

Poznaj opinie o mojej pracy

         „W ubiegłym roku zaczęliśmy współpracować z firmą GO FORWARD Alina Gofron i z czystym sumieniem polecam wszystkim innym firmom, które stoją w miejscu, zastanawiają się co dalej lub może nawet muszą myśleć o zamknięciu. Zaufaliśmy Alinie i nie żałujemy! W sumie jednego możemy żałować – że nie spotkaliśmy jej szybciej:) Alina Gofron przede wszystkim potrafiła zdiagnozować problem w firmie, a następnie pomogła nam go rozwiązać.
          W wyniku współpracy znaleźliśmy swojego awatara, nauczyliśmy się indywidualnego podejścia do klienta. Jej doświadczenie, konsekwencja
i profesjonalizm powodują, że widać owoce pracy, co przekłada się na relacje, pieniądze, plany na przyszłość. A poznanie i wdrożenie PCM wpłynęło na zrozumienie oraz zadowolenie zarówno nasze, jak i naszych klientów. Dzięki temu procesowi bardziej rozumiemy potrzeby firm, dla których realizujemy zlecenia i potrafimy je rozwiązać. Praca z Aliną daje pozytywne efekty w życiu firmowym i osobistym!”

PHU MARPOR Marcin Porwicki 

Marta i Dariusz Owczarek, Oryginalny Bar Profesjonalne Usługi Barmańskie

         „Na współpracę z Aliną zdecydowaliśmy się ponieważ szukaliśmy kogoś kto nauczy nas sprzedawać. Mieliśmy wrażenie, że nie wykorzystujemy swojego potencjału i że istnieją inne możliwości niż tylko wysyłanie ofert do klientów.
        Po wstępnej rozmowie z Aliną wyszły również inne problemy: wykańczała nas praca po 16h dziennie, czuliśmy się chronicznie zmęczeni i po 5 latach prowadzenia firmy nadal biznes nie kleił nam się w tabelkach, a prawda jest taka, że exela nie oszukasz. Początkowo chcieliśmy uczyć się sprzedaży jednak Alinka powiedziała – zanim sprzedaż to nauczę Was komunikacji.
         Rozpoczęliśmy od testów PCM które odmieniły nie tylko naszą komunikację w firmie, ale przede wszystkim komunikację w małżeństwie. Następnie poszły tematy zmiany przekonań, rozwój mentalny i dopiero upragniona sprzedaż, którą rozwijamy do dziś. Początkowo na wielkie zmiany, które proponowała Alina pojawiał się u nas totalny opór! Mówiliśmy: „Alina w Polsce nie ma takich klientów, którzy zapłacą tak wysokie ceny! Nasza branża jest specyficzna. To się nie sprawdzi” Choć wierzyliśmy w jakość naszych usług, to nie potrafiliśmy sprzedać ich realnej wartości! Po przeprowadzonym audycie firmy czekały nas zmiany o 180 stopni. Nauka prowadzenia firmy od nowa! Wylanie nowych fundamentów, które dadzą nam więcej czasu i realnych przychodów. 
         

Postanowiliśmy zaufać Alinie, która wspierała nas na każdym etapie współpracy. Empatyczne podejście sprawiało, że czuliśmy się bezpiecznie i mogliśmy wyruszyć w nieznane. To właśnie mocne biznesowe wsparcie było kluczowe w podejmowaniu decyzji o podjęciu współpracy. 
         Rozpoczęliśmy wielki proces zmian w naszej firmie! Chaos, Chaos
i jeszcze raz chaos tak można określić początkowe nasze działania. Jednak w całym tym chaosie czuliśmy cały czas wielkie wsparcie Aliny i słowa: „zaufajcie mi tak wygląda proces zmian. Wszystko jest ok. Działajcie dalej jesteście na dobrych torach” Czuliśmy się jak dzieci we mgle! Nie było łatwo, jednak wyniki w sprzedaży pojawiły się dosyć szybko. Pamiętam jak dziś trzęsący się głos podczas pierwszych rozmów telefonicznych i tańce radości po zamkniętych sprzedażach za kwoty, które były kiedyś dla nas abstrakcją. Zaczęliśmy sprzedawać naszą prawdziwą wartość!
          Choć drogą jaką przebyliśmy do dziś nie była łatwa to dzięki współpracy z Aliną nasza firma jest dziś w całkowicie innym miejscu. Gdyby nie współpraca z Aliną nie przetrwalibyśmy pandemii w 2020 roku. W odpowiednim momencie rozpoczęliśmy naukę sprzedaży i choć pandemia była ciężkim okresem, to w każdym miesiącu sprzedaliśmy nasze usługi. Dzięki współpracy z Aliną nauczyliśmy się sprzedawać nasze usługi i wyceniać je odpowiednio do wartości jaką oferujemy. Wiemy jak zarządzać swoim czasem co we własnym biznesie jest ogromnie wielkim wyzwaniem (zapytajcie Aliny o przykład z gumą od majtek to ciekawa historia :)). Nauczyliśmy się mega trudnej sztuki delegowania zadań
i obowiązków. I co najważniejsze nauczyliśmy się komunikować w odpowiedni sposób.
           System PCM to istny majstersztyk, dzięki któremu można nawiązywać relacje z każdą osobą. Odnośnie naszej współpracy, a trwa ona już od 3 lat można byłoby już napisać książkę 🙂 Podsumowując i nie owijając w bawełnę współpraca z Aliną początkowo nie jest łatwa ale jeżeli masz jakiś problem w swoim biznesie, brakuje Ci czasu na życie, chcesz nauczyć się komunikować w odpowiedni sposób oraz wiedzieć czym tak naprawdę jest sprzedaży to warto się poświęcić i zainwestować swój czas oraz pieniądze.
         Ciekawostką na koniec i potwierdzeniem wartości jaką dowozi Alina jest na pewno fakt, że nasz przyjaciel, który prowadzi również agencję barmańską w innym rejonie Polski po kilku miesiącach rozpoczął współpracę z Aliną i to co sprawdziło się u nas sprawdziło się również u niego.  A warto zaznaczyć, że pracujemy jak się utarło w naszej branży w mocno sezonowym biznesie, który dzięki Alinie funkcjonuje przez cały rok. Dziękujemy za wszystko Alina #dozobaczeniaprzybarze “

        „Z tego miejsca chciałbym bardzo podziękować Pani Alina Gofron z firmy GoForward, która przeprowadziła w naszej firmie szkolenie sprzedażowe działu handlowego, wdrożyła i uaktualniła procesy zarówno sprzedaży, badania jakości obsługi klienta i komunikacji.
    Dzięki rozwojowi umiejętności komunikacji przy wykorzystaniu Procesu Communication Model, poprawiła się atmosfera wewnątrz firmy, a także skuteczność w komunikacji z Klientem. Procesy sprzedażowe
i komunikacja pomogła nam zwiększyć liczbę nowych klientów. Jesteśmy firmą produkcyjno-handlową działającą na rynku od początku lat 90-tych, wiedza i doświadczenie, które posiadamy zostało odpowiednio wykorzystane, nakreślono nowe standardy komunikacji, które są nieodzownym czynnikiem sprzedaży BTB.
   Na zakończenie rekomenduję firmę GoForward – Alina Gofron, wszystkim Właścicielom, Kadrze Zarządzającej chcącym nakreślić nowy, lepszy Communication Model.”

Maciej Marciniak,
Wiceprezes Zarządu
Wega Sp z o.o.

Olga i Przemysław Marczuk, Przystanek Bar Usługi Barmańskie

     „W styczniu 2020 roku podjęliśmy współprace z firmą GoForward, która miała na celu przeprowadzenie szkolenia w naszej firmie z zakresu sprzedaży, pozyskiwania klienta, zarządzania biznesem a także rozwój procesu komunikacji na postawie PCM.
    Niniejsze szkolenie przeprowadziła Pani Alina Gofron, która od początku naszej współpracy dała się poznać jako osoba niezwykle kompetentna, spostrzegawcza, a przede wszystkim zaangażowana. Pani Alina jest praktykiem, którego doświadczenie w biznesie jest ogromnym atutem. W przeciwieństwie do innych szkoleń, Pani Alina potrafi wybrać odpowiednie narzędzia i techniki prowadzenia zajęć tak, aby osiągnąć najlepszą efektowność szkolenia. Szkolenie ma formę projektową i jest rozłożone w czasie dzięki czemu mamy możliwość poprawienia błędów w prowadzeniu firmy i wdrożenia nowych narzędzi. Poziom oraz jakość szkolenia pozwala nam na kontynuacje współpracy z firmą GoForward. Sposób prowadzenia szkolenia oraz zakres wiedzy Pani Aliny Gofron jest na najwyższym poziomie i spełnił nasze wszelkie oczekiwania. Wiedza
i doświadczenie zdobyte podczas szkolenia dały nam nieocenione korzyści dla sprawnego funkcjonowania naszej firmy.
         Dzięki szkoleniu z zakresu PCM nabyliśmy umiejętność obserwacji
i analizy, co pozwala rozpoznać potrzeb konkretnego klienta i z łatwością dostosować sposoby prezentacji oferty odpowiednio wykorzystując atuty produktów lub usług. Od szkolenia oczekiwaliśmy konkretnych działań, które mogliśmy wprowadzić do naszej firmy. Natomiast od trenera elastycznego podejścia i dobrego kontaktu. Pani Alina jest do naszej dyspozycji nawet w dni poza szkoleniowe, co ma ogromną wartość. Mamy możliwość na bieżąco skorzystania z drobnych porad, wprowadzania niewielkich korekt i rozwiązywania problemów.
        Panią Alinę możemy nazwać mamą naszego biznesu. Możemy polecić firmę GoForward – Alina Gofron jako rzetelnego partnera w realizacji projektów szkoleniowych.”

Monika Bochyńska

“Współpracowałam z Aliną przez 6 miesięcy. Dzięki warsztatom PCM nie tylko poznałam różne typy osobowości, ale także ich potrzeby i sposoby komunikacji. To pozwoliło mi:
– usprawnić moje rozmowy sprzedażowe i szybciej nawiązywać nić porozumienia z nowo poznanymi osobami,
– zniwelować nieporozumienia w komunikacji z rodziną,
– zrozumieć z czego wynikają sytuacje stresowe w moim życiu i jak sobie z nimi radzić.
Polecam każdemu, kto boryka się z problemami komunikacyjnymi w zespole lub brakiem umiejętności pozyskania klienta.”

“Z Aliną Gofron mamy przyjemność współpracować już blisko dwa lata.
Nasza współpraca rozpoczęła się, gdy mierzyłyśmy się ze sporymi problemami kadrowymi i organizacyjnymi, a codzienne problemy zaczęły nam przysłaniać radość z prowadzenia naszej wymarzonej firmy.
Traciłyśmy powoli nadzieję na lepsze jutro, nie wiedziałyśmy w którym kierunku mamy podążać, żeby zmienić naszą sytuację.
Zaczęłyśmy od podstaw, czyli od poznania nas samych, naszych charakterów, potrzeb i motywacji. Prowadzimy firmę we dwie, więc niejednokrotnie ciężko było nam dojść do konsensusu. To właśnie PCM otworzył nam oczy na wiele kwestii, pozwolił lepiej poznać siebie nawzajem. Wiemy, jak dopingować się wzajemnie i działać wspólnie, ale na własnych zasadach.
To właśnie w dużej mierze na podstawie PCM udało nam się podzielić i jasno określić nasze role w firmie. Każda z nas ma swoją działkę, za którą jest odpowiedzialna.

PCM odegrał też ogromną rolę w kwestii poprawy relacji z pracownikami. Wiemy, jak ważna dla jednych pracowników będzie dobra atmosfera w pracy, dla innych docenienie jego działań, a jeszcze inni będą się czuć bezpiecznie, jeśli będą znali swoje granice, obowiązki i prawa.
Umiejętność rozpoznawania potrzeb i motywacji naszych pracowników, pozwoliła nam jasno wyznaczyć granice, jakich wcześniej nie byłyśmy w stanie ustanowić.

Drugą ważną rzeczą, było usystematyzowanie profilu naszej firmy oraz jasne określenie celów i strategii. Było to możliwe dzięki przeprowadzonemu audytowi, który otworzył nam oczy na wiele kwestii. W rezultacie opracowałyśmy profil naszego klienta idealnego, pod który obecnie przygotowywane są wszystkie treści oraz kampanie marketingowe i sprzedażowe.

Dodamy jeszcze, iż współpraca z Aliną była świetnym doświadczeniem i ogromną pomocą we wprowadzeniu jasnych i klarownych zasad naszej firmy. Alina pomogła nam dosłownie wysprzątać bałagan, do którego w ciągu czterech lat prowadzenia działalności doprowadziłyśmy. Zaglądała wszędzie – ale nie “wchodziła z butami”, lecz robiła to delikatnie i bardzo cierpliwie. Umiejętnie doprowadzała do tego, że same znajdowałyśmy rozwiązania. Jej “Yessss, BINGO!” tak nas cieszyło, że chciałyśmy więcej i więcej… Dotykała najbardziej bolesnych sfer naszego życia służbowego, ale również prywatnego. Jak to mówi Alina: bez zmian, nie ma zmian.

Alina, jesteśmy Ci bardzo wdzięczne za te ostatnie miesiące pracy. Wylałyśmy na naszych spotkaniach morze łeż, poruszyłyśmy niejednokrotnie najcięższe tematy, a wszystko po to, by dokopać się do problemu.
Czułyśmy, że zawsze możemy na Ciebie liczyć, że do każdego naszego problemu podchodzisz z największą uważnością i faktycznie pomożesz nam go rozwiązać.

Teraz same ruszamy w dalsze podboje, ale jesteśmy pewne i wiemy, że damy sobie radę.”

Katarzyna Sowa, Katarzyna Kurek – Bajsarowicz, Ekobabki

Krystyna Żelazny, Impact Trainings

“Podczas tylko dwóch 8h spotkań Alina otworzyła mi oczy na pewne zjawiska w komunikacji z klientem, o których nie miałam pojęcia, a Proces Communication Model, z którym mnie zapoznała stosuję teraz na co dzień – to wszystko niesamowicie ułatwiło mi codzienną pracę i pomaga mi utrzymać motywację do działania za co jestem ogromnie wdzięczna! Jednym słowem spotkania z Aliną to dużo wiedzy, konkrety i rozwiązania problemów – serdecznie polecam! I ogromnie dziękuję za pomoc!”

        “Każdy z nas jest w stanie wykonywać różne zajęcia, jednak, aby być w czymś bardzo dobrym, oprócz merytoryki i pracowitości, potrzebne jest jeszcze to coś, pewien naturalny dar.
       Kiedy poznałem Alinę, jako trenera, nie maiłem wątpliwości, że jest urodzona do tej pracy. Uważna w słuchaniu, zawsze wyczulona na potrzeby drugiej strony, dojrzała w reakcji. Uosobienie profesjonalistki skoncentrowanej na celu i równocześnie na drugim człowieku, zawsze ponadprzeciętnie zaangażowana, optymistycznie nastawiona. Szczerze polecam każdemu współpracę w Aliną!

Grzegorz Ducin, 
Dyrektor Departamentu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, 
Plus Bank S.A.
 

dr Katarzyna Krawczyk,
autorka książki
„Ja ….Jagoda”, analityk finansowy

        „Alinę poznałam w nietypowych okolicznościach, choć na pewno nie był to przypadek. W życiu po prostu przypadków nie ma! Rozmawiałyśmy, a jedyne co Nas wówczas ograniczało, to czas.
   Z ogromną przyjemnością, lekkością i wielkimi oczekiwaniami rozpoczęłam, dzięki propozycji Aliny, swój proces PCM ….. proces zmian, zrozumienia siebie i uwolnienia swoich potencjałów. Przygotowany przez Alinę specjalnie dla mnie RAPORT, w którym nad wyraz profesjonalnie zdefiniowany został mój profil osobowości, to dziś moja “BIAŁA KSIĘGA”. Wreszcie zobaczyłam siebie, choć łatwo nie było. Jednak, gdy u boku ma się tak wyjątkowego Przewodnika jakim jest Alina, opada kurtyna życiowej niepewności. Świadomie zrzucasz z oczu przysłowiowe klapki, które, na własne żądanie, ograniczały Twój horyzont możliwości.
      Alina jest profesjonalistką w każdym calu, sfokusowana na drugiego człowieka tu i teraz, motywującą go do świadomego i przemyślanego działania na jutro. Dzięki Niej zrozumiałam i doświadczyłam stanu, który w procesie rozwoju osobistego nazywany jest wychodzeniem z własnej strefy komfortu – uwierzcie, łatwo nie było: złość, strach, gonitwa myśli, nieustające pytania do siebie samej!!
      Alina pomogła mi to wszystko zrozumieć i wykorzystać …. dla siebie. Dzięki Niej rozpoczęłam swój projekt biznesowy, który jest moim wyzwaniem i ogromną szansą. Tym samym zrozumiałam słowa Aliny: “Gdy to przejdziesz wszystko się otworzy”. A ja jeszcze nigdy w życiu tak bardzo w siebie nie uwierzyłam. Za mało miejsca jest tutaj, aby opisać moją historię współpracy z Aliną!! Napisać, że polecam Alinę w 100% to również za mało!! Nie poznać Jej to STRATA!!! Współpracować z Nią – wartość dla mnie BEZCENNA!!! Jeśli to czytasz – nie zastanawiaj się, bo właśnie, tak jak ja, znalazłaś swojego MENTORA!!”

Krzysztof Cywiński,
Dyrektor Oddziału
w Bank BGŻ BNP Paribas S.A.

  “Wysokie kompetencje i przygotowanie merytoryczne. Dobry organizator pracy własnej i zespołu, a efekt – dobre wyniki! Osoba sympatyczna o wysokiej kulturze osobistej – tak daje się poznać Alina.”

  “Alina dała się poznać jako bardzo dobra trenerka – merytoryczna, zawsze przygotowana teoretycznie i praktycznie do poruszanych tematów; oraz organizacyjnie – dokładna i poukładana, a przy tym uważna na ludzi, dla których prowadziła szkolenia i warsztaty, odpowiadająca na ich potrzeby.
    W pracy z Aliną, powierzając jej nowe zadania, zawsze miałam poczucie spokoju, że Alina zaopiekuje się tematem bez konieczności jej kontrolowania – to co ma być, a nawet więcej, będzie przygotowane
i dostarczone na czas.
 Alina charakteryzuje się niezbędnymi dla trenera zarówno kompetencjami “miękkimi”, jak i podejściem i spojrzeniem biznesowym, łącząc doskonale te dwa obszary. Praca z nią była przyjemnością
i wspominam ją ze wzruszeniem.”

Joanna Szulc- Sobczyk,
HR business Processes,
Change Management,
Projekt Manager,
Experienced Trainer,
Coach and Consultant

Anna Niewęgłowska- Konieczna, starszy specjalista ds szkoleń,
Plus Bank S.A.

    “Dla mnie Alina to profesjonalistka w każdym calu. Jako trenerka zawsze dba o to, by uczestnicy jej szkoleń wynieśli z nich nie tylko wiedzę, ale
i umiejętności. Jest osobą kreatywną, co sprawia, że szkolenia, które prowadzi są, po prostu, ciekawe. Alina jest osobą niezwykle pozytywną
i optymistyczną i swoim optymizmem zaraża innych. Alina chce i potrafi słuchać i to jest, jak sądzę, jedną z tajemnic jej sukcesu jako trenera, szefa, mentora. Jest osobą z którą zawsze owocnie i miło mi się współpracowało; jest sumienna, pomysłowa, potrafi motywować do pracy innych i sama jest osobą, której „chce się chcieć”
     Polecam każdemu współpracę z Aliną. Pozdrawiam serdecznie.”

     “Pracę z Aliną mogę zdefiniować jako bardzo wyjątkowe przeżycie. Długa droga, pełna nieocenionej wiedzy oraz walki z własnymi przekonaniami aby jak najlepiej rozpoznawać potrzeby klientów. Pracujemy razem już prawie 3 lata, a bodźcem do współpracy była chęć rozwoju we wszelkich aspektach sprzedażowych, od budowania relacji, do finalizacji transakcji. Ciężko ocenić jak ogromny postęp wprowadziła w moja umiejętność komunikacji, ponieważ wciąż odkrywamy nowe rzeczy
i analizujemy wspólnie coraz to nowy zbiór ludzkich zachowań, aby oferty dla moich klientów spełniały ich wszelkie oczekiwania. Ciekawą kwestią jest wykorzystanie wiedzy szkoleniowej w życiu prywatnym, w komunikacji z bliskimi czy tez podczas „sytuacji dnia codziennego”. Forma pracy, która stosuje Alina, to przede wszystkim poznanie siebie, swoich słabych i mocnych stron, oraz wykorzystywanie tych drugich w kontakcie z klientem.
     Polecam jako doskonałą i nieoceniona pomoc w osiągnięciu sukcesu biznesowego i nie tylko.

Krzysztof Kuhnel,
Specjalista ds sprzedaży – Oryginalny Bar

Anna Fila, Opiekun klienta firmowego w Getin Noble Bank S.A

“Alina Gofron jest osobą dokładną, dążącą do wyznaczonych celów, jako menadżer jest obiektywna w stosunkach pracowniczych. Posiada cechę lidera, który umie nakierować zespół na właściwy tor pracy. Jej umiejętności kierowaniem zespołem są bezcenne dla organizacji.”

Anna i Filip Ciszkowscy,
filia Oryginalny Bar – Trójmiasto

     “Alina to osoba o wielu talentach 🙂

Mieliśmy przyjemność, przy boku tak wybitnej osoby kształcić swoje umiejętności z zakresu sprzedaży, struktury firmy, osobowości. Wielkie oddanie swojej pracy. Dzięki szkoleniu, wiele zmieniło się w Naszym życiu i w firmie. Z jasnym umysłem podchodzimy do tematów, które kiedyś stanowiły dla nas barierę nie do przeskoczenia. Umiejętności, które nabyliśmy pozwalają na zbudowanej szerszej perspektywy działalności. Nauka przełożyła się na zwiększenie finansowe, co było istotne podczas rozpoczęcia szkolenia. Elastyczny grafik, dopasowany do Naszych potrzeb.
   Alina potrafi umiejętnie słuchać i dostosować się do rozmówcy z różnymi osobowościami, co wcale nie należy do najprostszych. 🙂 Konsekwentność Aliny w dążeniu do zrealizowaniu celu jakim jest nauka swoich klientów przekracza poziom standardu. Inwestycja zwróciła Nam się już bardzo dawno.
     Zarządzanie firmą po szkoleniu nie jest już dla nas wyzwaniem, tylko motywacją/przyjemnością, aby stać się jeszcze lepszym i bardziej efektywnym. W życiu osobistym poprawiła się jakość związku. Szkolenie z PCM, otworzyło nam oczy i umysły. Dostrzegliśmy wzajemnie swój potencjał. Teraz nie wymagamy od siebie niczego, tylko motywujemy do działania. PCM podarował umiejętności, które pomagają nam w każdej dziedzinie życia.
      Bardzo dziękujemy za Wszystko co dla Nas robi Alina.

Podziel się ze mną swoją opinią dotyczącą współpracy