Szkolenie otwarte
Jesteś młodą osobą wchodzącą na rynek pracy? Jesteś handlowcem z doświadczeniem i chcesz podnieść swoją efektywność? Jesteś matką dorastającego dziecka? Chcesz poprosić szefa o podwyżkę? Chcesz przekonać swoich domowników do zmiany zachowań.
Sprzedaż – jak brzmi to dla Ciebie? Jako coś banalnego? Kiedy słyszysz ‘sprzedawca’ – myślisz ‘handlowiec, coś chce mi wcisnąć, nachalny człowiek’? A może masz inne wyobrażenie? – rzemieślnik, który wytrwale poszerza swoje umiejętności.
Czy sprzedawcą możesz być na gruncie prywatnym? Kim jest sprzedawca i jakie powinien mieć cechy? Jak się powinien komunikować? Jakie są najskuteczniejsze formy komunikacji w pracy sprzedawcy? Jak powinien wyglądać? Jak mówić? Jak brzmieć? Jak rozpoznawać potrzeby swojego klienta? Jak budować swój warsztat? Co wpływa na skuteczność podejmowanych działań? Jak zadawać pytania? Jak badać potrzeby klienta? Jak sobie radzić z obiekcjami? Jak finalizować transakcje? Gdzie i jak szukać klienta? Jakie czynniki mają wpływ na warsztat tego ‘rzemieślnika’?
Pytań jest wiele. Co ciekawe są też odpowiedzi. Wiesz o tym, że to wszytko da się to zdefiniować? Tak, wszystko to można nazwać, określić działania i wyćwiczyć daną umiejętność. Czy to jest tajemna wiedza wyłącznie dla elity? Nie!
Ty także możesz nabyć tę wiedzę. A co więcej – pewnie sporo własnych zasobów już masz – są one dla Ciebie naturalne. Niekiedy wystarczy tylko ‘oszlifować diament’.
Dlatego zapraszam Cię już dzisiaj na szkolenia, które są odpowiedzią na Twoje potrzeby i pomogą Ci być lepszym sprzedawcą! O terminie i miejscu szkolenia będę Cię informować na bieżąco. Zapisz się proszę na newsletter! Jeśli masz pytania to śmiało dzwoń lub pisz!
Alina Gofron jest osobą dokładną, dążącą do wyznaczonych celów, jako menadżer jest obiektywna w stosunkach pracowniczych. Posiada cechę lidera, który umie nakierować zespół na właściwy tor pracy. Jej umiejętności kierowaniem zespołem są bezcenne dla organizacji.
Anna Fila – Opiekun klienta firmowego w Getin Noble Bank S.A
Alina Gofron spełnia wszystkie wymagania stawiane osobom na jej stanowisku. Jest świetnym menadżerem. Jej niewątpliwym atutem są: profesjonalizm, ciągłe dążenie do uzupełniania wiedzy, ogromna empatia w stosunkach międzyludzkich, wysoka odpowiedzialność za realizację nałożonych zadań, konsekwencja w działaniu. Alina Gofron wykazuje duże umiejętności negocjacyjne widoczne we współpracy z klientem zewnętrznym oraz w rozwiązywaniu konfliktów w zespole.
Mariola Lech – Prezes Zarządu w KONTRAKT PARTNER SP ZOO