Przejdź do treści

Odkryj TAJEMNICE Doskonałej Obsługi Klienta

Czy Twoja firma oferuje obsługę klienta na najwyższym poziomie?
Czy chcesz zyskać przewagę konkurencyjną na rynku?
Czy chcesz zbudować bazę lojalnych klientów, uzyskać stabilne przychody oraz poprawić reputację marki?

Jeśli tak, to jesteś we właściwym miejscu! Koniecznie obejrzyj to nagranie. Odkryj strategie i narzędzia, które pomogą Ci zwiększyć lojalność klientów i osiągnąć wyższe wyniki

Mój kurs Badanie Jakości Obsługi Klienta to opis techniki skierowanej dla właścicieli małych firm zatrudniających do 25 osób. Przygotowałam dla Ciebie kurs online, który pomoże Ci odkryć tajniki doskonałej obsługi klienta.

Niezależnie od tego w jaki branży działasz, ten kurs pomoże Ci:

349zł

           349zł

Poznaj opinie moich klientów

„W ubiegłym roku zaczęliśmy współpracować z firmą GO FORWARD Alina Gofron i z czystym sumieniem polecam wszystkim innym firmom, które stoją w miejscu, zastanawiają się co dalej lub może nawet muszą myśleć o zamknięciu. Zaufaliśmy Alinie i nie żałujemy! W sumie jednego możemy żałować – że nie spotkaliśmy jej szybciej:) Alina Gofron przede wszystkim potrafiła zdiagnozować problem w firmie, a następnie pomogła nam go rozwiązać. W wyniku współpracy znaleźliśmy swojego awatara, nauczyliśmy się indywidualnego podejścia do klienta. Jej doświadczenie, konsekwencja i profesjonalizm powodują, że widać owoce pracy, co przekłada się na relacje, pieniądze, plany na przyszłość. A poznanie i wdrożenie PCM wpłynęło na zrozumienie oraz zadowolenie zarówno nasze, jak i naszych klientów. Dzięki temu procesowi bardziej rozumiemy potrzeby firm, dla których realizujemy zlecenia i potrafimy je rozwiązać. Praca z Aliną daje pozytywne efekty w życiu firmowym i osobistym!”
FIRMA "PHU MARPOR"
Marcin Porwicki
„(…) Rozpoczęliśmy wielki proces zmian w naszej firmie! (…) Czuliśmy się jak dzieci we mgle! Nie było łatwo, jednak wyniki w sprzedaży pojawiły się dosyć szybko. Pamiętam jak dziś trzęsący się głos podczas pierwszych rozmów telefonicznych i tańce radości po zamkniętych sprzedażach za kwoty, które były kiedyś dla nas abstrakcją. Zaczęliśmy sprzedawać naszą prawdziwą wartość! Choć drogą jaką przebyliśmy do dziś nie była łatwa to dzięki współpracy z Aliną nasza firma jest dziś w całkowicie innym miejscu. Gdyby nie współpraca z Aliną nie przetrwalibyśmy pandemii w 2020 roku. W odpowiednim momencie rozpoczęliśmy naukę sprzedaży i choć pandemia była ciężkim okresem, to w każdym miesiącu sprzedaliśmy nasze usługi. Dzięki współpracy z Aliną nauczyliśmy się sprzedawać nasze usługi i wyceniać je odpowiednio do wartości jaką oferujemy. Wiemy jak zarządzać swoim czasem co we własnym biznesie jest ogromnie wielkim wyzwaniem (zapytajcie Aliny o przykład z gumą od majtek to ciekawa historia :)). Nauczyliśmy się mega trudnej sztuki delegowania zadań i obowiązków. I co najważniejsze nauczyliśmy się komunikować w odpowiedni sposób.”
FIRMA "ORYGINALNY BAR"
Dariusz Owczarek

Wierzę w to, że Ty wyślesz podobną wiadomość do mnie! Jesteś na dobrej drodze, by tak się właśnie stało. Możesz przerwać tą ciągłą gonitwę za wynikiem i tą frustrację spowodowaną nadmiernym wysiłkiem. Dostajesz ode mnie w pełni opracowaną metodę diagnozowania swojego biznesu czyli badania jakości obsługi klienta.

Poznaj pełną zawartość kursu

Dodatkowo:
• Dostęp do prywatnej grupy, gdzie możesz zadawać pytania i wymieniać się swoim doświadczeniem
• Dostęp do materiałów w różnej formie: video, pdf. Możesz w łatwy sposób pracować ze scenariuszami i wdrażać wiedzę. Otrzymujesz narzędzia i szablony do przeprowadzenia badania jakości obsługi klienta.
• Przykładowe scenariusze z różnych branż. To pozwoli Ci lepiej opracować swój własny.

Dlaczego powinieneś regularnie wykonywać badanie jakości obsługi klienta?

96% klientów

rezygnuje z usług firmy przez słabą obsługę klienta

84% firm

firm pracujących nad poprawą doświadczenia klienta zgłasza wzrost zysków

47% konsumentów

na całym świecie twierdzi, że firmy powinny działać w oparciu o opinie klientów

75% marek

mierzy zaangażowanie klientów, ale nie potrafi go zdefiniować

Po czym poznasz, że Twój klient nie jest zadowolony z Twoich usług?

On ODCHODZI!

Tracisz klienta.

Tracisz pieniądze.

Tracisz zaufanie klienta.

Tracisz mnóstwo energii na ciągłe pozyskiwanie nowych klientów.

Dlaczego tracisz klientów?

• Klient, który odchodzi często nie mówi DLACZEGO
• Nie zostały spełnione ‚niewypowiedziane’ oczekiwania
• Nie znamy tych skrytych oczekiwań klienta i nie jesteśmy w stanie ich spełnić

• Klient miał inne wyobrażenie na temat usługi
• Posługujemy się różnym językiem komunikacji i to powoduje, że powstają trudności we wzajemnej współpracy

Tak czy inaczej – Ty jako przedsiębiorca tracisz. I często narasta Twoja frustracja – tyle wysiłku, a wciąż rezultaty w sprzedaży niskie….

Chcesz dalej tracić?

Nie chcę! Dobra Alina, przekonałaś mnie

Przeprowadzam regularnie badanie jakości obsługi klienta wśród klientów moich klientów. To pomaga poprawić biznes, udoskonalić usługę i zwiększyć zadowolenie klienta. Przestajesz tracić, tylko zyskujesz. Dlaczego? Bo wiesz, co zmienić i jak działać. I właśnie dlatego warto to robić regularnie.

• Zadowolony klient współpracuje z Tobą tak długo, jak długo czuje się zaopiekowany i zadowolony z Twoich usług
• Zadowolony klient jest Twoją najskuteczniejszą reklamą, dzięki niemu zyskujesz rekomendacje

Może powiesz:

‘Alina, ale ja znam swoich klientów i wiem, co oni chcą’ Ileż razy ja to słyszałam. W zasadzie to każdy doświadczony przedsiębiorca myśli w ten sposób. Czy sprawdzałeś kiedyś to, czy Twój sposób myślenia jest prawdziwy? Serdecznie zachęcam. Tylko tak zweryfikujesz to, czy masz rację. Małgosia po badaniu jakości powiedziała: “Pokazałaś mi, że to co mi się wydaje – to tylko mi się wydaje.” A Mateusz skomentował to tak: “Od 15 lat prowadzę firmę i myślałem, że wszystko już wiem na temat swoich klientów. Pokazałaś mi, ile jeszcze muszę się o nich dowiedzieć. Nie miałem wiedzy o ich wszystkich potrzebach…” A zdarzyło Ci się, że Twój stały klient zrezygnował ze współpracy? Zwykle klienci mają jakiś powód odejścia i nie chcę otwarcie go wyjawiać. Czasem ludzie mówią to, co dobrze brzmi. Dobrze przeprowadzone badanie jakości pozwoli Ci na pozyskanie cennych informacji. W tym kursie nauczysz się jak to robić.
• ‘Alina, ale ja nie chcę badać! Chcę już gotowe rozwiązanie.’ Gotowe rozwiązanie w biznesie bez badania, jest niczym recepta od lekarza – także bez badania i diagnostyki. Przyjąłbyś takie leki? Skąd byś wiedział, że one zadziałają? Tak samo jest z wdrażaniem rad i podejmowaniem decyzji biznesowych, bez uprzedniego sprawdzenia dokładnie stanu ‘jak jest’. Badanie jakości obsługi klienta spełnia właśnie taką funkcję. Jeśli chcesz działać precyzyjnie w punkt, to ten kurs Ci w tym pomoże.

‘Alina, ja jestem w stałym kontakcie ze swoimi klientami i cały czas spełniam ich oczekiwania.’ To jest cudowne, że dbasz o swoich klientów. Dłuższa współpraca sprawia, że wpadamy w rutynę. Przestajemy zauważać niektóre rzeczy. To może przydarzyć się również i Tobie. Klienci, którzy odchodzą, zwykle robią to z powodu drobnych rzeczy. Sam fakt, że zadzwonisz do nich – nie w sprawie usługi, którą wykonujesz tylko – w sprawie Waszej relacji, tylko tą relacje wzmocni.
Alina, boję się tego, co usłyszę.’ Rozumiem to. Strach przed oceną innych to silna emocja i paraliżuje przed działaniem. Jeśli jesteś świadomy tego, że się boisz, to już połowa drogi za Tobą! Ludzie zwykle wypierają te emocje i wcale nie chcą się do tego przyznawać. W kursie uczę o tym jak sobie radzić w takiej sytuacji. Dowiesz się także jak sobie radzić z innymi tzw. trudnymi sytuacjami.
 ‘Alina, ale co ja mogę się dowiedzieć od klienta?’ Praktycznie wszystko to, co Ci jest potrzebne do tego, byś mógł rozwijać swój biznes. To, co chcesz się dowiedzieć zależy od tego, jakie zadasz pytania. W kursie przedstawiam Ci szereg kluczowych pytań, które warto zadać.

Dlaczego warto wybrać ten kurs?

Kurs badanie jakości obsługi klienta

Forma kursu: online. Masz dostęp do materiałów przez 24/7.
Kurs jest dopasowany do małych firm. Ten kurs specjalnie zaprojektowałam tak, by uwzględniał wyzwania, z jakimi się spotykają przedsiębiorcy prowadzący małe firmy
Doświadczony trener biznesu: Tak, to o mnie! Przeprowadziłam setki rozmów w ramach badania jakości obsługi klienta. Wiem jak się zachować w każdej sytuacji. Ty się tego dowiesz z kursu. Możesz także zadawać mi pytania w prywatnej grupie.
Forma kursu dostosowana do każdego przedsiębiorcy. Nieważne czy jesteś początkujący, czy już ze sporym doświadczeniem. Ważne jest, czy chcesz podnieść jakość obsługi klienta w swojej firmie.
Zestaw narzędzi, które otrzymujesz pomoże Ci zrobić użytek z wiedzy i wdrożyć w życie wskazówki. Otrzymujesz gotowe scenariusze wraz z innymi materiałami w formie video i pdf.

A zatem dla przypomnienia to, co otrzymujesz w kursie

Dodatkowo:
• Dostęp do prywatnej grupy, gdzie możesz zadawać pytania i wymieniać się swoim doświadczeniem
• Dostęp do materiałów w różnej formie: video, pdf. Możesz w łatwy sposób pracować ze scenariuszami i wdrażać wiedzę. Otrzymujesz narzędzia i szablony do przeprowadzenia badania jakości obsługi klienta.
• Przykładowe scenariusze z różnych branż. To pozwoli Ci lepiej opracować swój własny.

Kupujesz bez ryzyka. Gwarantuję 100% zwrot pieniędzy!

Nie jesteś usatysfakcjonowany z mojego Kursu Jakości Obsługi Klienta? Daję Ci gwarancję 100% zwrotu środków. Masz 30 dni, by przekonać się o wartości jaką ma wiedza zawarta w tym kursie. Jeżeli jednak z jakiś względów mój kurs Ci się nie spodoba, to możesz go zwrócić bez podania przyczyny

Kim jestem?

Mam na imię Alina i jestem trenerem biznesu. Na co dzień pracuję z osobami, którzy prowadzą mikro lub małe przedsiębiorstwa. Uczę jak rozwinąć swój biznes. Układam i porządkuje procesy oraz rozwijam kompetencje z zakresu sprzedaży, zarządzania oraz komunikacji.

Najczęściej zadawane pytania

Jeśli oddałabym Ci go za darmo, to najprawdopodobniej byś z niego nie skorzystał. Zwykle tak jest, że my ludzie tak mamy – nie doceniamy wartościowych rzeczy, gdy za nie nie zapłacimy. Po drugie, ta symboliczna kwota którą zapłacisz spowoduje, że poznam wiele ciekawych nowych przedsiębiorców, którym pomogę rozwijać biznesy. Być może  z tego kiedyś w przyszłości wyjdą także inne, większe projekty. 

Ten kurs jest dedykowany małym przedsiębiorcom, którzy chcą skutecznie konkurować na rynku i rozwijać swoją działalność.

Tak, ta metoda ma zastosowanie we wszystkich branżach. To, co trzeba będzie zrobić, to dostosować scenariusz pod Twój proces sprzedaży. Tą kwestię omawiam na szkoleniu.

Tak, zaraz po zakupie otrzymasz fv. Jeśli w ciągu kilku minut nie otrzymasz maila, to napisz do mnie na adres alina@gofron.pl.

Z mojej strony to wszystko.
Teraz czas na Twój ruch!