Przedsiębiorco, poznaj
3 rzeczy, dzięki którym
poprawisz swoją komunikację z klientem
Koniecznie obejrzyj to wideo! Podaję 3 istotne wskazówki, które pomogą Ci zaspokajać potrzeby Twoich klientów, wychodzić do nich z ofertą odpowiadającą na ich potrzeby i finalizować transakcje.
Thank you!
You have successfully joined our subscriber list.
Uwaga! Jeśli chcesz rozwiązać, któryś z poniższych problemów:
- Prowadzisz rozmowy handlowe, ale bardzo rzadko kończą się one pozyskaniem kontraktu
- Wysyłasz oferty klientom, ale wciąż pozostają bez odpowiedzi
- Bardzo dużo czasu poświęcasz na pozyskanie klienta, i zwykle jest to czas stracony
- Masz odczucie, że poprowadziłeś dobrze rozmowę, wszystko było ok, ale klient nie przyjął oferty
- W trakcie rozmowy klient zadaje pytania, które pokazują Ci, że on chce czegoś innego, a przecież coś innego mówił, gdy umawiał się na spotkanie
to przeczytaj tę stronę do końca.
Mam dla Ciebie kilka prostych wskazówek, które pomogą Ci się uporać ze swoim problemem. Jeśli je wykorzystasz, to w szybkim czasie Twoja sytuacja zmieni się i zaczniesz skutecznie pozyskiwać klientów.
Gdybym Cię zapytała ‚z czym Ci się kojarzy sprzedaż?’, to co bym usłyszała?
Gdy rozmawiam z przedsiębiorcami i handlowcami, to zwykle słyszę to jedno słowo: ‚wciskanie’.
Masz też takie skojarzenie?

Ludzie nie chcą, by im ktoś inny coś narzucał, wciskał. Czuję się źle z tym. I wtedy zwykle mówią … ’to ja się jeszcze zastanowię’, ‚nie dziękuję’, itd.
Zastanawiałeś się nad tym, dlaczego tak się dzieje, że nie lubimy jak nam się wciska, a większość osób w praktyce właśnie to robi.
Jest kilka przyczyn takiego zjawiska.
Jedna z nich jest taka, że po prostu nie wiedzą jak inaczej mają rozmawiać, skoro wszyscy tak robią.
Druga przyczyna to święte przekonanie, że tak trzeba. I to chyba jest najgorsze. Jeśli niektórzy wierzą, że to jedyna, słuszna droga, to nie szukają rozwiązań.
Z jakimi emocjami się to wszystko wiąże? Jak Ty się czujesz jako sprzedawca? Jak się czuje Twój klient?
Klient, gdy tylko zacznie odczuwać nacisk, to po prostu uruchamiają mu się wszystkie mechanizmy obronne i zaczyna czuć się źle w tej sytuacji. Chyba wiesz, że to nie sprzyja zawieraniu transakcji.
Nie będę snuła tutaj długich opowieści, co do powszechności tego zjawiska. Możesz to zaobserwować w każdym punkcie handlowym. Wystarczy, że się przejdziesz do pierwszego z brzegu marketu.
Jaki to ma związek z Tobą? Jeśli masz przypuszczenie, że ten temat może dotyczyć także Ciebie, to trzeba to zmienić.
Sprzedaż może dawać mnóstwo satysfakcji zawodowej, a Twoja komunikacja z klientem zawsze przełoży się na kontrakt, jeśli stosujesz się do tych trzech prostych wskazówek zawartych w wideo
Jeśli się jeszcze nie znamy, to...
Mam na imię Alina i jestem trenerem biznesu. Na co dzień pracuję z osobami, którzy prowadzą mikro lub małe przedsiębiorstwa. Uczę jak rozwinąć swój biznes. Układam i porządkuje procesy oraz rozwijam kompetencje z zakresu sprzedaży, zarządzania oraz komunikacji.
