Sprawdź swoje umiejętności sprzedaży oraz komunikacji
Chcesz mieć więcej klientów i być skutecznym w ich pozyskiwaniu. Do tego potrzebne są umiejętności sprzedaży oraz komunikacji.
Sprawdź jak to jest u Ciebie! Wypełnij test, a otrzymasz wskazówki jak poprawić słabe strony.
Thank you!
You have successfully joined our subscriber list.
Przedsiębiorco:
- Prowadzisz rozmowy sprzedażowe, ale ich zamykalność jest niska
- Wkładasz dużo wysiłku w pozyskiwanie klientów, ale oni nie wracają
- Czujesz się mocny w prowadzeniu rozmów, ale czasem tracisz cierpliwość do klientów, gdy oni na koniec mają jeszcze pytania i czujesz, że finalizacja transakcji jest zagrożona
- Czasem czujesz, że klienci lub pracownicy mogą nie rozumieć Twoich wypowiedzi oraz intencji
Jeśli na któreś z w/w pytań odpowiedziałeś TAK, to spieszę z pomocą.
Odpowiedz na pytania zawarte w teście. Sprawdź ‚jak Ty masz’ i co możesz ewentualnie poprawić. Po wypełnieniu testu otrzymasz informacje zwrotną, która pomoże Ci utwierdzić się, w których obszarach jesteś dobry, a które należy rozwijać. Informacja zwrotna będzie uwzględniała poszczególne aspekty rozmowy sprzedażowej oraz elementy procesu komunikacji. Ufam, że ta informacja stanie się dla Ciebie kompasem i ukierunkowuje Cię w odpowiednią stronę – w stronę dobrej komunikacji z klientem. Taka komunikacja daje bezpośrednie korzyści w postaci sfinalizowanych transakcji i z zadowolonymi klientami, którzy będą chcieli z Tobą współpracować dłużej. Pozyskaj informacje o tym, nad czym warto ewentualnie popracować i zyskaj wielu zadowolonych klientów.
Kim jestem?
Na co dzień współpracuję z przedsiębiorcami, którzy prowadzą mikro i małe firmy. Błędy, które popełniają powtarzają się w każdym przedsiębiorstwie. Współpracując z klientami dokonuję szczegółowej analizy ich biznesu. Wykonuję audyt oceniający błędy w funkcjonowaniu procesów wewnątrz firmy i błędy z tzw. umiejętnościami miękkimi. Pomagam swoim klientom zoptymalizować procesy wewnętrze, by ich działania były bardziej skuteczne i przynosiły zyski.
