Przejdź do treści
.
Przedsiębiorco:
  • Prowadzisz rozmowy sprzedażowe, ale ich zamykalność jest niska 
  • Wkładasz dużo wysiłku w pozyskiwanie klientów, ale oni nie wracają 
  • Czujesz się mocny w prowadzeniu rozmów, ale czasem tracisz cierpliwość do klientów, gdy oni na koniec mają jeszcze pytania i czujesz, że finalizacja transakcji jest zagrożona 
  • Czasem czujesz, że klienci lub pracownicy mogą nie rozumieć Twoich wypowiedzi oraz intencji

    Jeśli na któreś z w/w pytań odpowiedziałeś TAK, to spieszę z pomocą.

    Odpowiedz na pytania zawarte w teście. Sprawdź ‚jak Ty masz’ i co możesz ewentualnie poprawić. Po wypełnieniu testu otrzymasz informacje zwrotną, która pomoże Ci utwierdzić się, w których obszarach jesteś dobry, a które należy rozwijać. Informacja zwrotna będzie uwzględniała poszczególne aspekty rozmowy sprzedażowej oraz elementy procesu komunikacji. Ufam, że ta informacja stanie się dla Ciebie kompasem i ukierunkowuje Cię w odpowiednią stronę – w stronę dobrej komunikacji z klientem. Taka komunikacja daje bezpośrednie korzyści w postaci sfinalizowanych transakcji i z zadowolonymi klientami, którzy będą chcieli z Tobą współpracować dłużej. Pozyskaj informacje o tym, nad czym warto ewentualnie popracować i zyskaj wielu zadowolonych klientów.

Kim jestem?

Na co dzień współpracuję z przedsiębiorcami, którzy prowadzą mikro i małe firmy. Błędy, które popełniają powtarzają się w każdym przedsiębiorstwie. Współpracując z klientami dokonuję szczegółowej analizy ich biznesu. Wykonuję audyt oceniający błędy w funkcjonowaniu procesów wewnątrz firmy i błędy z tzw. umiejętnościami miękkimi. Pomagam swoim klientom zoptymalizować procesy wewnętrze, by ich działania były bardziej skuteczne i przynosiły zyski.