Kompetencje miękkie – czym są? Czy są to kluczowe kompetencje?
Czym są kompetencje miękkie? Jak mierzyć kompetencje miękkie? Dlaczego trudno je mierzyć i czy są ważne? Dowiesz się z tego artykułu.
Czym są kompetencje miękkie? Jak mierzyć kompetencje miękkie? Dlaczego trudno je mierzyć i czy są ważne? Dowiesz się z tego artykułu.
Kim jest trener biznesu i czym się zajmuje? Czy konsultant biznesowy jest odpowiedni dla ciebie? Przekonaj się sam!
Jak zdobyć umiejętności sprzedażowe? W jaki sposób szybko stać się skutecznym sprzedawcą? Co robić, by pozyskiwać więcej klientów? Czy jest jakiś sposób, na to by przyspieszyć proces rozwoju? Jak dotrzeć do klienta, by chciał kupić?… Czytaj dalej »Umiejętności sprzedażowe – jak je rozwijać?
Co tak naprawdę napędza Cię do sukcesu i daje energię do życia? Co powoduje, że masz doła i nie masz chęci działania? Ba, wręcz odwrotnie – nie masz chęci być z innymi ludźmi, bo oni… Czytaj dalej »Potrzeby psychologiczne -co to jest?
Ile otrzymałeś dzisiaj e-maili, telefonów od klientów i pracowników, SMS-ów, komentarzy w social mediach? A ile czasu rozmawiałeś z ludźmi bezpośrednio, prowadziłeś spotkania, obsługiwałeś klientów, szkoliłeś pracowników, itd? Tak! to wszystko to jest komunikacja. W… Czytaj dalej »Czym jest komunikacja interpersonalna?
Jak to jest, że sprawy ważne dla Ciebie, mają dla innych mniejsze znaczenie? Ileż to razy denerwowałeś się, kiedy ktoś podchodził lekceważąco do zadań, które mu zleciłeś? Jak sprawić, żeby Twoje ‚ważne’ sprawy, były tak… Czytaj dalej »Percepcja -co to jest?
Czy istnieje niezawodny sposób na problemy w relacjach między ludźmi? Jak dogadać się z szefem? Co zrobić, żeby pracownicy Ciebie słuchali? Czujesz się czasem sfrustrowany tym, że czasem musisz tłumaczyć oczywiste dla Ciebie fakty, a… Czytaj dalej »Process Communication Model ®- co to jest?
A zatem…. dlaczego zajmować się komunikacją interpersonalną? Zauważyłeś, że ostatnio Twoje relacje z innymi są dalekie od ideału? Mówiąc bardziej dosadnie – wciąż kłócisz się z innymi, a może unikasz ludzi, albo po prostu czujesz… Czytaj dalej »Komunikacja – dlaczego o nią dbać
Komunikacja to podstawa i oszczędność czasu! A zatem co Ci chciałam przekazać? Wiem o tym, że przyszedłeś tu w jakimś celu. To mnie cieszy, że jesteś! Ale domyślam się, że możesz nie mieć czasu, by… Czytaj dalej »Komunikacja, sprzedaż, zarządzanie zespołem
Dziękuję Ci bardzo, że zdecydowałeś się ‘zajrzeć’ do mnie. Zapraszam Cię serdecznie – rozgość się! Czego możesz się spodziewać? Do czego Cię zapraszam? Jeszcze Cię nie poznałam, ale z chęcią to zrobię! Czy Ty miałeś… Czytaj dalej »Moja przygoda ze sprzedażą